Καλύτερες στο δεύτερο ημίχρονο και ιδιαίτερα στην τρίτη περίοδο,
οι κορασίδες του ΕΟΣ επικράτησαν στον Εύοσμο του Αίαντα με 37-45.
Διαιτητές: Γαζέτας Α.-Γαζέτας Ο.
AIAΣ ΕΥΟΣΜΟΥ (Κιτσολέρης-Νίκου):
Σεβασλιάν, Ουζούνη 2, Τσινεκέ Ε. 9(1), Γιαννούδη 14, Λαγκαδιώτου 3, Τσινεκέ Α. 2,
Υδραιίου 2, Μαντιού 2, Γαβαλά, Κώστογλου, Νικόλτσιου 4.
ΕΟΣ (Αμοιρίδης):
Χρηστίδου, Χαλκίδου, Τσαλκιτζίδου, Μουρατίδου 2, Παρασχούδη 2, Εμμανουηλίδου 4,
Καραγκούνη 5, Καραγιαννίδου 14, Κούση 14, Μπουκουβάλα 4, Γονατίδου, Σαμαρά.

















0 Σχόλια