«Διπλό» στον Εύοσμο για τις κορασίδες του ΕΟΣ

Καλύτερες στο δεύτερο ημίχρονο και ιδιαίτερα στην τρίτη περίοδο, οι κορασίδες του ΕΟΣ επικράτησαν στον Εύοσμο του Αίαντα με 37-45.






Δεκάλεπτα: 6-13, 17-19, 24-38, 37-45
Διαιτητές: Γαζέτας Α.-Γαζέτας Ο.
AIAΣ ΕΥΟΣΜΟΥ (Κιτσολέρης-Νίκου): Σεβασλιάν, Ουζούνη 2, Τσινεκέ Ε. 9(1), Γιαννούδη 14, Λαγκαδιώτου 3, Τσινεκέ Α. 2, Υδραιίου 2, Μαντιού 2, Γαβαλά, Κώστογλου, Νικόλτσιου 4.
ΕΟΣ (Αμοιρίδης): Χρηστίδου, Χαλκίδου, Τσαλκιτζίδου, Μουρατίδου 2, Παρασχούδη 2, Εμμανουηλίδου 4, Καραγκούνη 5, Καραγιαννίδου 14, Κούση 14, Μπουκουβάλα 4,  Γονατίδου, Σαμαρά.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια