Πήρε το ντέρμπι της Α΄ ΕΚΑΣΘ γυναικών ο ΕΟΣ-Η βαθμολογία

Καλύτερος στην τρίτη περίοδο ο ΕΟ Σταυρούπολης επικράτησε με το ευρύ 66-49 της ΜΕΝΤ.
Στο συγκεκριμένο δεκάλεπτο το επιμέρους σκορ ήταν 25-9 υπέρ των γηπεδούχων που στη συνέχεια κράτησαν τη διαφορά μέχρι τη λήξη.


Δεκάλεπτα: 20-16, 32-26, 57-35, 66-49
Διαιτητές: Τζίμα-Ζάνεβ
ΕΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ(Ιωαννίδης): Αγγέλου 4, Πασχάλη 9, Κεσόγλου 17, Τριανταφύλλου 10, Ιγνατίου, Θωμά, Καμπίτση 6(1), Φλώρου 5, Πετρίδου 1, Κελεκίδου 5(1), Παυλίδου 9, Σταυρίδου.
ΜΕΝΤ(Διαβολεμένου): Μουρτετσίκογλου, Δεβετζόγλου 7(2), Ράλλη 2, Καρπόνη, Τόσκα 13, Σωτηριάδου 6(1), Πεταχτή, Αυθεντοπούλου 8, Σταματιάδου 7, Αυγερινού 6, Τερεζή.

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

1) ΘΕΡΜΑΪΚΟΣ ΘΕΡΜΗΣ               10           337-191                146
2) ΕΟΣ   9              260-149                111
3) ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ           9              235-195                40
4) Ν. ΒΟΤΣΗΣ     9              222-193                29
5) ΜΕΝΤ               8              239-200                39
6) ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΘΕΡΜΑΪΚΟΥ            8              203-187                16
7) ΑΙΑΣ ΕΥΟΣΜΟΥ            8              238-231                7
8) ΔΟΞΑ ΔΡΥΜΟΥ            7              235-251                -16
9) ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ ΜΕΝ.              6              165-244                -79
10) Μ. ΑΛΕΞ. ΕΧΕΔΩΡΟΥ               6              169-290                -121
11) ΦΟΙΝΙΚΑΣ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ      5              202-274                -72
12) ΧΟΡΤΙΑΤΗΣ  0              0-100     -100

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια