Λαχτάρισε αλλά συνεχίζει το…. βιολί του ο Αθηναϊκός

Αήττητος συνεχίζει και ο Αθηναϊκός, ο οποίος... πάτησε το γκάζι στο τέταρτο δεκάλεπτο και επικράτησε του Κρόνου Αγίου Δημητρίου με 64-53.




Οι δύο ομάδες συμβάδιζαν στο σκορ για 30 λεπτά (46-47), αλλά το τελευταίο δεκάλεπτο άνηκε εξ ολοκλήρου στις νταμπλούχες, οι οποίες πήραν τελικά τη νίκη με 64-53.
Δεκάλεπτα: 18-15, 31-30, 46-47, 64-53
Διαιτητές: Γολεγού-Ουσταμπασίδης
ΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (Ζευγώλης): Βουκίσεβιτς 4, Λύμουρα 16 (3), Σπαθάρου, Κασάπογλου 3, Ζότοβα 2, Κεχαγιά 9 (1), Κοσμά 16 (1τριπ., 9 ριμπ.), Ισκίογλου, Κυριακοπούλου 14 (1).
ΚΡΟΝΟΣ ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ (Ορφανίδης): Γκοτζή 6 (2), Εμμανουηλίδου 3 (1), Βροχίδου 5 (1), Κωνσταντίνου, Σμιθ 17 (3), Ξάνθου 8, Βαλαντάση 2, Νικολαΐδου 12.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια