Βήμα ανόδου για τον Ολυμπο Ελευθερίου Κορδελιού

Μεγάλη νίκη για τον Όλυμπο Ελευθερίου Κορδελιού. Σε αγώνα για τα μπαράζ ανόδου στην Γ1 ΕΚΑΣΘ ανδρών κέρδισε στο μεγάλο ντέρμπι στο γήπεδο του Ελευθερίου Κορδελιού τον Βόσπορο Καλαμαριάς με 53-38!







Έτσι με νίκη την επόμενη εβδομάδα εναντίον της ομάδας της Άνω Πόλης θα πανηγυρίσει την άνοδο στην Γ1 ανδρών στην πρώτη χρονιά ίδρυσης της ομάδας.
*Σε άλλο ματς για την ίδια διοργάνωση τα Βασιλικά επικράτησαν με 66-60 του Πορφυριακού.

Δημοσίευση σχολίου

6 Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
παω στοιχημα οτι σε ενα χρονο απο τωρα θα πανηγυριζει και την ανοδο στην Β ΕΚΑΣΘ.
Μηλιαρας Μιχ.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Με αυτήν την ομάδα με τίποτα... Ήταν πολύ "τυχεροί" και ήταν σε εύκολο όμιλο. Υπάρχουν πολλύ καλύτερες ομάδες στην Γ2 που έπαιξαν σε πιο δύσκολο όμιλο...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΜΑΚΡΑΝ Η ΠΙΟ ΔΟΥΛΕΜΕΝΗ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Η πιο δουλεμένη ομάδα της κατηγορίας πιστεύω είναι ο Γ.Α.Σ. Βασιλικών. Επείσης πολύ καλή καλή ομάδα πρέπει να είναι ο Μπότσαρης και ακόμα μια ομάδα στον ίδιο όμιλο όπου τερμάτισαν αήττητες. Ο πιο δύσκολος όμιλος πιστεύω είναι ο δεύτερος. Βασιλικά, Μελισσοχώρι, Πορφυριακός, ΠΑΟΚ όπου και οι τέσσερις είναι καλύτερες απο τον Όλυμπο
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Σε καμια περιπτωση καλυτερος ο ΠΑΟΚ...Δεν ξερω για τις αλλες τις ομαδες γιατι δεν εχω εικονα αλλα απο τον ΠΑΟΚ ειναι μακραν πιο δουλεμενη ομαδα ο ΟΛΥΜΠΟΣ....απο τις 15 Αυγουστου ξεκινησε η προετοιμασια του..και μην ξεχναμε οτι ειναι η πρωτη χρονια μετα την ιδρυση του..επαιξε πολυ ωραιο μπασκετ καθ'ολη τη χρονια και κρατησε το αηττητο στην εδρα του(10/10)....το αξιζε..δικαιη η ανοδος..VAMOS OLYMPOS...VAMOS KORDELIO...!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Και ο ΠΑΟΚ ξεκήνησε 20 Αυγούστου, έκανε προετοιμασία με προπονήσεις κάθε μέρα 3 ώρες, είχε και αυτός το αήττητο της έδρας του και έχασε μια φορά απο τον Όλυμπο ένα πόντο στην έδρα του Ολύμπου. Δεν είχε άλλη ήττα ενώ ο Όλυμπος έχασε και απο την Αγχίαλο. Δηλαδή είχε δύο ήττες εκτός αν έκανε και άλλη...