Μεγάλη νίκη για τον Όλυμπο Ελευθερίου Κορδελιού. Σε αγώνα
για τα μπαράζ ανόδου στην Γ1 ΕΚΑΣΘ ανδρών κέρδισε στο μεγάλο ντέρμπι στο γήπεδο
του Ελευθερίου Κορδελιού τον Βόσπορο Καλαμαριάς με 53-38!
Έτσι με νίκη την επόμενη εβδομάδα εναντίον της ομάδας της Άνω Πόλης θα πανηγυρίσει την άνοδο στην Γ1 ανδρών στην πρώτη χρονιά ίδρυσης της ομάδας.
Έτσι με νίκη την επόμενη εβδομάδα εναντίον της ομάδας της Άνω Πόλης θα πανηγυρίσει την άνοδο στην Γ1 ανδρών στην πρώτη χρονιά ίδρυσης της ομάδας.
*Σε άλλο ματς για την ίδια διοργάνωση τα Βασιλικά
επικράτησαν με 66-60 του Πορφυριακού.

















6 Σχόλια
Μηλιαρας Μιχ.