Γκουγκουτούδης: «Τιμή για εμένα που ανέλαβα τα ηνία ενός εκ των “γιγάντων” τού μπάσκετ γυναικών»

Ο νέος προπονητής του Αθηναϊκού, Παναγιώτης Γκουγκουτούδης, μίλησε στην εκπομπή «Woman to woman» του EOK WebRadio με τη Μαριάννα Αξιοπούλου και την Εβίνα Μάλτση. Αναλυτικά είπε:

 

Για την απόφασή του να αναλάβει την τεχνική ηγεσία τού Αθηναϊκού:

 

«Σίγουρα ήταν έκπληξη η πρόταση του Αθηναϊκού, ήταν κάτι που δεν υπολόγιζα. Απ’ την πρώτη στιγμή κατάλαβα ότι η ομάδα πάει πραγματικά να κάνει κάτι σημαντικό και σοβαρό. Είναι τιμή για ‘μένα που ανέλαβα τα ηνία μιας απ’ τις πολύ ιστορικές ομάδες του μπάσκετ γυναικών. Είναι μια ομάδα εκ των “γιγάντων” τού μπάσκετ γυναικών. Έχω κάνει αυτήν τη στιγμή ταχύρρυθμα και προσπαθώ κι εγώ να καταλάβω το κλίμα και να προσαρμόσω τις ιδέες μου πάνω σε αυτό το περιβάλλον. Την πρόταση του Αθηναϊκού και γενικά την επόμενη σεζόν την αντιμετωπίζω με απόλυτο σεβασμό και σοβαρότητα, δεδομένου του μεγέθους και αυτού που μου “ξεδιπλώθηκε”».

 

Για το πώς προσεγγίζει ο ίδιος το μπάσκετ γυναικών:

 

«Έχω μάθει τα καλύτερα για το μπάσκετ γυναικών. Έχω καλούς δασκάλους και είμαι κι εγώ μαθητής ο οποίος ακούει. Είμαι έτοιμος να μπω κι εγώ στον χώρο και να βοηθήσω όπως μπορώ από πλευράς μου. Σίγουρα θα πρέπει να ανταποκριθώ στο υψηλό επίπεδο νοημοσύνης που έχουν οι γυναίκες ούτως ή άλλως. Θα πρέπει να βάλω τα δυνατά μου προκειμένου να αποδείξω κι εγώ ότι κάτι κάνω, έχω ιδέες και μπορώ να προσφέρω. Είναι υψηλό το επίπεδο, διαβάζοντας και μαθαίνοντας γνωρίζω ότι οι γυναίκες είναι πολύ πιο focus και δομημένες στη σκέψη. Φαίνεται η δουλειά του προπονητή στο μπάσκετ γυναικών. Οπότε το αντιμετωπίζω με αυτόν τον τρόπο».

 

Για τον σχεδιασμό της επόμενης σεζόν:

 

«Οι προτεραιότητες είναι να δούμε τι υπάρχει στον Αθηναϊκό και να το αξιολογήσουμε βάσει των στόχων που έχουμε για τη νέα χρονιά. Οι άνθρωποι της ομάδας μού “ξετύλιξαν” ένα πλάνο τριετίας-πενταετίας, το οποίο έχει στόχους ανάλογους της ιστορίας του συλλόγου. Θα ψάξουμε μια αξιολόγηση, θα μιλήσουμε με τις παίκτριες που έχουμε στη διάθεσή μας. Ήδη έχουμε εντοπίσει παίκτριες οι οποίες μάς κάνουν, παίκτριες που θέλουμε να φέρουμε στην ομάδα μας και ήδη ξεκινάμε επαφές προκειμένου να το καταφέρουμε αυτό».

 

Για το αν ο Αθηναϊκός θα διεκδικήσει wild card για την Α1 Γυναικών, δε περίπτωση που προκύψει κάτι τέτοιο:

 

«Ο Αθηναϊκός έχει όλη τη διάθεση. Αν τυχόν προκύψει τέτοιο ενδεχόμενο, νομίζω ότι η ομάδα θα το διεκδικήσει, πάντα λαμβάνοντας υπόψιν τις παραμέτρους, τους περιορισμούς και τα στάνταρ που πρέπει να πληροί όποια ομάδα που θα πάριε τη συγκεκριμένη wild card. Αυτήν τη στιγμή δεν έχει προκύψει κάτι τέτοιο, αλλά αν συμβεί νομίζω ότι η ομάδα θα κινηθεί προς αυτό. Εγώ ανέλαβα μια ομάδα στην Α2 με σκοπό να επανέλθει στην Α1. Από ‘κει και πέρα, μερικές φορές οι εξελίξεις μπορεί να αλλάξουν τα δεδομένα».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια