er

Ονάσογλου: «Στον Όλυμπο πήγα από… σπόντα»

 

Ο γκαρντ του Ολύμπου Ελευθερίου Κορδελιού (National League 2, 5ος όμιλος), Θοδωρής Ονάσογλου, «φιλοξενήθηκε» στην εκπομπή «Πριν τα τζάμπολ» του EOK WebRadio με την Αθηνά Πατρινού και τον Ραφαήλ Αλαγά. Αναλυτικά είπε:

 

Για τη μέχρι στιγμής πορεία του Ολύμπου και τον φετινό στόχο:

 

«Χωρίς να το θέλει η ομάδα απ’ την αρχή, έχει δημιουργηθεί ένα πολύ δυνατό ρόστερ. Εγώ πήγα από… σπόντα στον Όλυμπο Κορδελιού. Δεν είναι αυτοσκοπός, δε μας «πιέζουν» ν’ ανέβουμε κατηγορία. Θέλουμε να περνάμε καλά και αν παίζουμε καλό μπάσκετ και κερδίζουμε και τα ματς, ακόμη καλύτερα. Στόχος μας, πάντως, είναι η πρώτη δυάδα που δίνει το πλεονέκτημα έδρας στα play-offs, γιατί δε γίνεται να μην έχεις υψηλές βλέψεις όταν έχεις ένα δυνατό ρόστερ».

 

Για τον λόγο που πήγε στον Όλυμπο:

 

«Στη Μύκονο πέρασα τα πιο ωραία χρόνια της ζωής μου και μπασκετικά και μη μπασκετικά. Είναι απ’ τα πιο καλά πρότζεκτ σε όλη την Ελλάδα και πιστεύω σε λίγα χρόνια θα είναι και στη Basket League η ομάδα. Απλά πίστεψα πως ήταν καλό τάιμινγκ και ήρθε η ώρα να βάλω το μπάσκετ πιο πίσω για να ξεκινήσω σαν γυμναστής που είναι η δουλειά μου. Αυτήν τη στιγμή βρίσκομαι στον Ηρακλή, οπότε γύρισα πρώτα για τη δουλειά και μετά για το μπάσκετ. Τυχαίνει και ο προπονητής του Ολύμπου, ο Χρήστος Παπαδούλης, να είναι και υπεύθυνος στα τμήματα ακαδημιών του Ηρακλή, οπότε πήγα για να τον βοηθήσω και να συνεχίσω να παίζω και λίγο μπάσκετ ακόμα».

 

Για τη National League 2 και το νέο format:

 

«Για εμένα είναι κάτι πρωτόγνωρο, δεν τις ξέρω καλά τις ομάδες και τους παίκτες. Υπάρχει πολύ μεγάλος ανταγωνισμός και δεν υπάρχει κάποια ομάδα που να μην την υπολογίζεις. Είναι περίπου ίδιας δυναμικότητας. Δεν υπάρχει κάποια ομάδα στο πρωτάθλημα που θα τελειώσει νωρίτερα απ’ τις άλλες, όλες συνεχίζουν είτε στα play-offs είτε στα play-out. Αυτό που έχει γίνει είναι πολύ καλό, γιατί βλέπαμε παραδείγματα ομάδων που “διαλύονταν” τον Απρίλιο ή σταματούσαν να πληρώνουν και να παίζουν. Ενώ τώρα που κρατάει το πρωτάθλημα μέχρι τέλους, δε μπορεί καμία ομάδα να εφησυχάσει, δε θα υπάρχει αδιάφορος».

 

Για τους προσωπικούς του στόχους από ‘δω και πέρα:

 

«Σαν άνθρωπος είμαι πάρα πολύ ανταγωνιστικός, οπότε πήγα στον Όλυμπο γιατί θα έχουμε μια πολύ καλή ομάδα. Στη φάση που είμαι όμως θέλω να το ευχαριστιέμαι πιο πολύ, να απολαμβάνω το παιχνίδι και όχι να έχω την πίεση του αποτελέσματος. Εγώ σαν Θοδωρής, είτε παίζω στην Α1, είτε στη National League 2, θα παίζω στο 100% σαν επαγγελματίας, θα παίζω στα κόκκινα».

 

Για το πόστο του στον Ηρακλή ως γυμναστής στο αναπτυξιακό πρόγραμμα του συλλόγου:

 

«Το καλό είναι ότι και να σταματήσω το μπάσκετ δε θα μου λείψει τόσο πολύ, γιατί είμαι κάθε μέρα σε ένα γήπεδο μπάσκετ. Εμένα μου άρεσε πάρα πολύ να το κάνω και θεώρησα ότι τώρα ήταν ένα καλό τάιμινγκ. Ο Ηρακλής ήταν, είναι και θα είναι ένα μεγάλο brand name και μεγάλη ομάδα. Αυτήν τη στιγμή βρίσκεται σε φάση ανοικοδόμησης, οπότε ήταν καλή ευκαιρία και για να με βοηθήσει η ομάδα και για να βοηθήσω κι εγώ. Ήταν διπλό το κέρδος».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια