er

Δε συνεχίζει στον Πρωτέα Ελευθερίου Κορδελιού ο Νίκος Χασόπουλος

 

Από τον, πρώην πλέον, προπονητή του Πρωτέα Ελευθερίου Κορδελιού, Νίκο Χασόπουλο, πήραμε την παρακάτω δήλωση:

 

«Τη Δευτέρα 23 Γενάρη, κατόπιν συμφωνίας με τη διοίκηση, απεχώρησα από τον αγαπημένο μου Πρωτέα που τον άφησα στην τέταρτη θέση της βαθμολογίας. Ο λόγος δεν είναι θέμα υγείας, ούτε αγωνιστικός (άλλωστε με συγκίνησαν τα μηνύματα των παικτών μου), ούτε οικονομικός, αλλά πολύ προσωπικός.

 

Στα 40 χρόνια καριέρας μου, όταν ένοιωθα να διαταράσσεται ο ψυχισμός μου, έβλεπα τι είναι καλύτερο πρώτα για τον σωματείο και μετά για μένα. Ετσι και τώρα, έφυγαν σαν αξιοπρεπής φίλος, ψάχνοντας τον τελευταίο σταθμό της καριέρας μου, οριστικά και αμετάκλητα. Καλή τύχη σε όλους, σωματείο και παίκτες, κυρίως σε αυτούς τους πέντε που εγώ έπεισα να παίξουν στην ομάδα. Η ζωή συνεχίζεται, μέχρι την επόμενη πρόκληση για μένα».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια