Σταματά το μπάσκετ η Ηρώ Κουφογιάννη

Η Ηρώ Κουφογιάννη ανάρτησε πριν από λίγο σε σελίδα κοινωνικής δικτύωσης το παρακάτω κείμενο:

 

«Πολύ καιρό ήθελα να κάνω αυτή τη δήλωση, αλλά θεώρησα ότι καλό είναι να γίνει την τελευταία μέρα του χρόνου που ήμουν αθλήτρια. Λένε λοιπόν, ότι όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν, είτε για να έρθουν καλύτερα, είτε γιατί έκαναν τον κύκλο τους. Έπειτα από 25 χρόνια μέσα στα γήπεδα ήρθε η ώρα να κρεμάσω τα παπούτσια μου και να πω το δικό μου αντίο.

10 χρονών ήμουν όταν έπιασα την πορτοκαλί μπάλα και από τότε έγινε η μεγάλη μου αγάπη, η δύναμη μου και η αδυναμία μου ταυτόχρονα.

 

ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΤΡΙΑΝΔΡΙΑΣ, ΜΕΝΤ, ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, ΝΙΚΗ ΛΕΥΚΑΔΑΣ, ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΒΟΛΟΥ, ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ ΚΩ, CASTEL CARUGATE (ΜΙΛΑΝΟ), LES SANGLIERS (ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟ), ΑΡΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΟΑ ΧΑΝΙΩΝ, ΤΡΙΠΟΛΗ, ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΡΥΣΙΟΥ, ΠΑΝΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΣΥΚΕΩΝ ήταν οι ομαδες που "υπηρέτησα". Τέλος είχα την τιμή και την περηφάνια να φορέσω και το εθνόσημο και να αγωνιστώ για την χώρα μου.

 

Πολλές ομάδες, πολλοί άνθρωποι, μεγάλες στιγμές, χαρές, λύπες αλλά και τρομερές εμπειρίες. Έκανα πολλές φιλίες στο χώρο αυτό, ωρίμασα σαν αθλήτρια αλλά και ως άνθρωπος. Οι αποστάσεις, οι τραυματισμοί, τα εμπόδια δεν έλειψαν αλλά μόνο νικήτρια κατάφερα και βγήκα απ' όλα αυτά.

 

•Θέλω να ευχαριστήσω όλες τις συναθλητριές μου (αντίπαλες και συμπαίκτριες), τους προπονητές και τους παράγοντες (ξέρουν αυτοί), τον φυσιοθεραπευτή μου Αρη Δαμανάκη, για την στήριξη και την αγάπη τους. Ακόμα θα ήθελα να ευχαριστήσω τον μάνατζερ μου, Θωμά Προδρόμου και το flash agency, που με βοήθησε πολύ σ' αυτή τη διαδρομή που έκανα.

 

Πάνω απ' όλα όμως θέλω να ευχαριστήσω την οικογένεια μου που στάθηκε δίπλα μου στα εύκολα, στα δύσκολα και στα πάρα πολύ δύσκολα...  

 

Εύχομαι στον καθέναν σας χρόνια πολλά, καλή και δημιουργική χρονιά με υγεία, ο νέος χρόνος να σας φέρει ότι σας στέρησε ο προηγούμενος».    

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια