er

Παυλοπούλου: «Μεγάλο δέλεαρ ο τρόπος που με προσέγγισε ο Παναθηναϊκός»

Ο Παναθηναϊκός επικράτησε εκτός έδρας του Παναθλητικού με 79-48 και η playmaker του «τριφυλλιού», Πηνελόπη Παυλοπούλου, «φιλοξενήθηκε» στην εκπομπή «Woman to woman» με την Μαριάννα Αξιοπούλου και την Εβίνα Μάλτση. Αναλυτικά είπε:

 

Για την επιστροφή της στην Ελλάδα για λογαριασμό του Παναθηναϊκού:

 

«Είμαι πολύ χαρούμενη που έχω επιστρέψει στην Ελλάδα. Πριν κάτι μήνες είχα πει ότι ετοιμάζομαι για την επόμενή μου χρονιά στην Πολωνία, αλλά τελικά μεσολάβησε το καλοκαίρι και βρέθηκε να ‘μαι πίσω στην Αθήνα και να παίζω για τον Παναθηναϊκό. Όλο αυτό το διάστημα είμαι πολύ χαρούμενη, πολύ ευχαριστημένη και απ’ την ομάδα και απ’ τους ανθρώπους. Νιώθω τυχερή που ήρθαν έτσι οι συγκυρίες και με έφεραν σε ένα γκρουπ παικτριών, το οποίο είναι ένα καλό σύνολο και ταιριάζουμε η μία με την άλλη και εκτός μπάσκετ».

 

Για το λόγο που επέστρεψε:

 

«Ήταν μεγάλο δέλεαρ ο τρόπος που με προσέγγισε ο Παναθηναϊκός και απ’ το προπονητικό staff και απ’ την πλευρά της διοίκησης. Ένιωσα την εμπιστοσύνη και το σεβασμό απ’ την πλευρά τους και τους ευχαριστώ γι’ αυτό, γιατί μέχρι στιγμής όλα πηγαίνουν πάρα πολύ καλά. Απ’ τη στιγμή που μπήκε η ιδέα στο μυαλό μου, συνετέλεσαν και προσωπικοί λόγοι που ήθελα να επιστρέψω στη χώρα μου και την Αθήνα συγκεκριμένα. Το διάστημα του καλοκαιριού που σκεφτόμουν την πρόταση του Παναθηναϊκού, έπαιξε ρόλο και ο πόλεμος που υπάρχει και η Πολωνία είναι δίπλα σ’ αυτές τις χώρες. Δεν ήταν καθόλου ευχάριστο ούτε για εμένα ούτε για την οικογένειά μου να σκέφτομαι συνεχώς αυτό. Ήταν μια συλλογή λόγων που επέστρεψα εδώ».

 

Για τη φετινή ομάδα του Παναθηναϊκού:

 

«Είμαστε νέα ομάδα, προσπαθούμε να δουλέψουμε κάποια πράγματα, κάποια μάς βγαίνουν κάποια όχι. Είναι νωρίς ακόμα όμως, έχουμε δρόμο μπροστά μας για να φτάσουμε στο επίπεδο που μπορούμε».

 

Για τα «διπλά» την εβδομάδα που θα έχει ο Παναθηναϊκός:

 

«Είναι ο στόχος που ήθελα να έχω στην καριέρα μου, κάθε χρονιά να παίζω στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Προφανώς έχει πολύ μεγάλες απαιτήσεις και εντός και εκτός γηπέδου, αλλά και με το να παίζουμε απέναντι στις καλύτερες ξένες ομάδες των άλλων πρωταθλημάτων είναι παραπάνω κίνητρο, γιατί έρχεσαι αντιμέτωπη με καλύτερες παίκτριες. Με την κατάσταση στη Ρωσία έχουν φύγει αρκετές παίκτριες από ‘κει και έχουν κατανεμηθεί σε άλλες ευρωπαϊκές ομάδες. Φέτος και η Ευρωλίγκα και το Γιούροκαπ θα ‘ναι πολύ ανταγωνιστικά. Όσον αφορά εμάς, ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια