Στον Όλυμπο Ελευθερίου Κορδελιού η Ναταλία Αβρονιδάκη

 

Ο Όλυμπος Ελευθερίου Κορδελιού καλωσορίζει στην οικογένεια του το «γελαστό κορίτσι» Ναταλία Αβρονιδάκη, που είναι γεννημένη το 2000 και ξεκίνησε στις υποδομές του Άρη. Με τις κορασίδες και νεάνιδες του Άρη κατέκτησε τρία πρωταθλήματα ΕΚΑΣΘ και 1η, 2η και 3η θέση σε αντίστοιχα πανελλήνια πρωταθλήματα.

 

Κατέκτησε επίσης ένα κύπελλο γυναικών ΕΚΑΣΘ και συμμετείχε στο πρωτάθλημα της Α2 γυναικών.

 

Τον Σεπτέμβριο του 2018 εντάχθηκε στην ΜΕΝΤ με την οποία κατέκτησε το νταμπλ στην ΕΚΑΣΘ και την άνοδο στην Α2 γυναικών.

 

Τέλος την χρόνια 2020-2021 ήταν στην ομάδα του Απόλλωνα Καλαμαριάς στην Α2 κατηγορία.

 

Η διοίκηση και το προπονητικό τιμ του συλλόγου της εύχονται μια καλή αγωνιστική χρονιά με υγεία, πολλές επιτυχίες και να συνεχίσει να χαμογελάει με τις επιτυχίες της ομάδας.

 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια