Τρεις νεαρές αθλήτριες στο γυναικείο της ΜΕΝΤ

 

Η οικογένεια της ΜΕΝΤ ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας με τις νεαρές και πολλά υποσχόμενες αθλήτριες:

 

Νεφέλη Κωνσταντινίδου (2002)

Παρασκευή Κουρσαράκου (2003)

Δέσποινα Βλαχοπούλου (2002)

 

οι οποίες θα στελεχώσουν τη γυναικεία ομάδα, ακολουθώντας τη φιλοσοφία του συλλόγου όπου δίνεται η ευκαιρία με δουλειά να εξελιχθούν και να διακριθούν.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια