Κόνσουλας: «Εξαιρετικό το κλίμα στους Μαχητές-Στόχος μου να ανεβάζω συνέχεια τον πήχη»

Ένας από τους νεαρούς και ιδιαίτερα ελπιδοφόρους παίκτες, ο οποίος πρωταγωνιστεί με την ομάδα των Μαχητών Πειραματικό Πεύκων στο δύσκολο πρωτάθλημα της Β΄ Εθνικής, είναι ο Γιάννης Κόνσουλας.

 

Χθες μάλιστα στον αγώνα της ομάδας του στον Πολύγυρο, σημείωσε 23 πόντους έχοντας πολύ καλά στατιστικά και κάνοντας ρεκόρ καριέρας στην κατηγορία.

 

Το μπλογκ με την ευκαιρία και της σημερινής επετείου των γενεθλίων του, ζήτησε από τον παίκτη μια μικρή δήλωση για τους στόχους της ομάδας αλλά και τους προσωπικούς του:

 

«Ξεκίνησα φέτος με την φανέλα των Μαχητών Πειραματικό Πεύκων. Η ομάδα, ο κόουτς Χατζούλης, αλλά και όλη η διοίκηση με εμπιστεύτηκαν από την πρώτη στιγμή να αγωνιστώ και να αποδείξω τι είμαι ικανός να κάνω σε αυτή την κατηγορία.

 

Είμαστε στην τετάρτη θέση του βαθμολογικού πίνακα, έχοντας κερδίσει πολλά σημαντικά ματς, τα οποία μας κρατάνε υψηλά στην βαθμολογία στοχεύοντας ακόμα ψηλότερα.

 

Η ομάδα αποτελείται κυρίως από νεαρούς παίκτες, με τους οποίους έχουμε δημιουργήσει ένα πολύ φιλικό κλίμα, το οποίο μας βοηθάει να έχουμε αυτή την καλή πορεία.

 

Εγώ προσωπικά φέτος αγωνίζομαι περισσότερο στη θέση «4» κάτι το οποίο με έχει βοηθήσει να αναδείξω το ταλέντο μου στο σκοράρισμα αλλά και την μαχητικότητα την ώρα του ματς σε άμυνα αλλά και επίθεση.

 

Σήμερα κλείνω τα 20 μου έχοντας αρκετές παραστάσεις και εμπειρίες στα παιδικοεφηβικά τμήματα με την ομάδα του ΠΑΟΚ αλλά και στη Β΄ Εθνική φέτος με την ομάδα των Μαχητών με προσωπικό στόχο την επόμενη χρόνια να ανεβάσω και άλλο τον πήχη».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια