Ετοιμοι για την σημερινή πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος οι παίδες του Αρη-Τσάικος: «Χωρίς άγχος αλλά με μεγάλη όρεξη»

Ολοκληρώθηκε το βράδυ της Δευτέρας η πρώτη προπόνηση των παίδων του Αρη στα Τρίκαλα, όπου αρχίζει σήμερα το 43ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα. Ο προπονητής των «κιτρίνων», Μιχάλης Τσάικος, δήλωσε αποκλειστικά στο μπλογκ μετά το τέλος της τα εξής:

«Πέρασαν δέκα μήνες μέσα στο γήπεδο για όλους μας κι ένα αγωνιστικό κενό δύο μηνών. Σκοπός μας σε όλο αυτό το διάστημα ήταν η βελτίωση των παιδιών, πνευματικά και αγωνιστικά. Το μέλλον μας είναι τα παιδιά γι αυτόν τον λόγο προσπαθούμε μέσα από την έννοια της ομάδας να αναπτύξουμε ανθρώπους και έπειτα πρωταθλητές. Τα αποτελέσματα όλων αυτών των παιδιών θα τα δούμε μετά από χρόνια. Εμείς με πίστη στο πλάνο μας και το όραμα του Αρη και της οικογένειας Λάσκαρη προσπαθούμε για το καλύτερο δυνατό.

Ήρθαμε λοιπόν να παίξουμε μπάσκετ αφού τόσο μας έλειψε όλο αυτό το διάστημα δίνοντας μας τον καλύτερο μας εαυτό για την νίκη σε κάθε παιχνίδι όπως άλλωστε κάνει ο καθένας. Χωρίς άγχος αλλά με μεγάλη όρεξη για να δείξουμε τι μπορούμε να κάνουμε μέσα στις τέσσερις γραμμές. Είμαι πολύ περήφανος που είμαι κι εγώ ένα κομμάτι αυτής της μεγάλης οικογένειας και τρομερά χαρούμενος που έχω συνεργαστεί με αυτά τα παιδιά. Είναι καταπληκτικοί χαρακτήρες και ξέρω πως ανυπομονούν όσο κι εγώ για το τζαμπολ. Καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά κι εύχομαι όλες αυτές οι θυσίες τους να αποδώσουν καρπούς».

Τα θέματα του 43ου Πανελληνίου Παίδων είναι μια προσφορά:


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια