Σήμερα, στο Μόναχο, έγινε
η κλήρωση του Eurocup Women στην οποία και παραβρέθηκε η GM της γυναικείας ομάδας του Παναθλητικού, Λίνα Τραμουντάνη
Η κλήρωση έφερε την ομάδα
των Συκεών κόντρα στην ισχυρή Ιταλική Ντινάμο Σάσσαρι από το πανέμορφο νησί της
Σαρδηνίας.
«Σε αυτή την ιστορική
στιγμή για τον σύλλογο, η περηφάνια μας είναι στα ύψη αλλά και οι προσδοκίες
μας παραμένουν πάντα υψηλές», αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Ο πρώτος αγώνας θα γίνει
στη Θεσσαλονίκη στις 18 Σεπτεμβρίου ενώ η ρεβάνς θα διεξαχθεί στο Σασαρι στις
25 Σεπτεμβρίου




















0 Σχόλια