Στην Β΄ ΕΚΑΣΘ ανδρών ο ΕΟ Σταυρούπολης

 

Η ανδρική ομάδα του ΕΟ Σταυρούπολης από την επόμενη αγωνιστική περίοδο θα αγωνίζεται στη Β΄ κατηγορία της ΕΚΑΣΘ.

 

Έχοντας καταλάβει την δεύτερη θέση στην κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος και την πέμπτη συνολικά μετά από τους αγώνες playoff, δέχθηκε την πρόταση της Ένωσης και θα συμμετέχει στην επόμενη εν τάξει κατηγορία.

 

Η ομάδα επανήλθε στα πρωταθλήματα της ΕΚΑΣΘ πριν πέντε χρόνια και αποτελούμενη ως επι το πλείστον από αθλητές που ξεκίνησαν από την Ακαδημία, κατάφερε να ανέβει δύο κατηγορίες.

 

Συγχαρητήρια σε όλους που συμμετείχαν σε αυτήν την προσπάθεια όλα αυτά τα χρόνια.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια