Το διοικητικό συμβούλιο
του Μορφωτικού Γυμναστικού Συλλόγου Γέφυρας ανακοίνωσε την παραμονή του αθλητή Νικόλα
Μανωλακίδη στην ομάδα και για την φετινή
αγωνιστική περίοδο.
«Νικόλα σου ευχόμαστε καλή
σεζόν χωρίς τραυματισμούς και να πετύχεις τους στόχους που έχεις θέσει με την
ομάδα μας. Τέλος θέλουμε να ευχαριστήσουμε την ομάδα του Αστέρα Σίνδου και τον πρόεδρο Αντώνη Αντωνιάδη για την
άψογη συνεργασία στην ολοκλήρωση της μεταγραφής», αναφέρεται.

















0 Σχόλια