Την Δευτέρα 25 Αυγούστου,
η ανδρική ομάδα του Κεραυνού Ωραιοκάστρου επιστρέφει στο παρκέ για την πρώτη
προπόνηση της χρονιάς, δίνοντας το εναρκτήριο σφύριγμα της φετινής
προετοιμασίας.
«Μπαίνουμε δυνατά στη
σεζόν 2025-2026, όπου θα αγωνιστούμε στην Α’ ΕΚΑΣΘ, με στόχο, όρεξη και
ενέργεια. Το πρωτάθλημα αναμένεται να
ξεκινήσει στις 29 Σεπτεμβρίου, αλλά εμείς… ξεκινάμε νωρίτερα», τονίζεται.

















0 Σχόλια