Αρχίζει στις 25 Αυγούστου η ανδρική ομάδα του Κεραυνού Ωραιοκάστρου

 

 

Την Δευτέρα 25 Αυγούστου, η ανδρική ομάδα του Κεραυνού Ωραιοκάστρου επιστρέφει στο παρκέ για την πρώτη προπόνηση της χρονιάς, δίνοντας το εναρκτήριο σφύριγμα της φετινής προετοιμασίας.

 

«Μπαίνουμε δυνατά στη σεζόν 2025-2026, όπου θα αγωνιστούμε στην Α’ ΕΚΑΣΘ, με στόχο, όρεξη και ενέργεια.  Το πρωτάθλημα αναμένεται να ξεκινήσει στις 29 Σεπτεμβρίου, αλλά εμείς… ξεκινάμε νωρίτερα», τονίζεται.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια