Από το ΠΚ Νεάπολης ανακοινώθηκε ότι καλωσορίζει στον σύλλογο τον Οδυσσέα Μαυρίδη (γεν.2006) ο οποίος θα αγωνιστεί στις ομάδες των νέων και των ανδρών.
«Ευχόμαστε τα καλύτερα στο νεαρό αθλητή», τονίζεται.
0 Σχόλια