Ο Εθνικός Λαγυνών
ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της συνεργασίας του με τον Γιώργο Παπαδόπουλο.
«Ο Γιώργος αγωνίστηκε με
πάθος και συνέπεια, προσφέροντας σημαντικά στην ομάδα μας τόσο στις προπονήσεις
όσο και στους αγώνες. Με τη συμπεριφορά και τη διάθεσή του, αποτέλεσε θετικό
κομμάτι του συνόλου και συνέβαλε στην προσπάθειά μας τη φετινή σεζόν.
Τον ευχαριστούμε θερμά για
την παρουσία του στον σύλλογο και του ευχόμαστε καλή συνέχεια στην πορεία του,
με υγεία και επιτυχίες.
Η πόρτα του Εθνικού
Λαγυνών θα είναι πάντα ανοιχτή και ελπίζουμε οι δρόμοι μας να ξανασυναντηθούν
στο μέλλον», αναφέρεται.




















0 Σχόλια