Για πέμπτη χρονιά στον Παναθλητικό η Δήμητρα Καμπερίδου-Η πρώτη της δήλωση

Συνεχίζει για πέμπτη χρονιά στον Παναθλητικό η Δήμητρα Καμπερίδου, που αγωνίστηκε πρώτη φορά στον σύλλογο ως παγκορασίδα και συνεχίζει πλέον ως γυναίκα μετά από μια εντυπωσιακή πορεία στα αναπτυξιακά τμήματα με τα οποία κατέκτησε 2 Πανελλήνιους τίτλους, 2 ασημένια μετάλλια σε Πανελλήνια Πρωταθλήματα και 5 Πρωταθλήματα ΕΚΑΣΘ.

 

Αποκορύφωμα στην καριέρα της η φετινή της παρουσία στην γυναικεία ομάδα όπου ήταν  από τα βασικά στελέχη της ανόδου (6π, 5ρ.) αλλά και τις εκπληκτικές της εμφανίσεις στο πρόσφατο Πανελλήνιο Νεανίδων.

 

Μετά την επέκταση της συνεργασίας η 18χρονη guard τόνισε: «Έχω ζήσει μεγάλες στιγμές με τον  Παναθλητικό. Έχω παράλληλα βιώσει την εμπιστοσύνη όλων των ανθρώπων του συλλόγου που με στήριξαν και στην πιο δύσκολη στιγμή της καριέρας μου με τον σοβαρό τραυματισμό μου πριν από 4 χρόνια τη στιγμή που κατακτούσαμε το πρωτάθλημα ελλαδος στις κορασίδες. Δε θα μπορούσα να μην είμαι περήφανη και συνάμα πολύ χαρούμενη που θα αγωνιστώ με την ομάδα μου στην Α1».

 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια