Προβάρει τα… καλά του για την έναρξη του πρωταθλήματος της Β΄ ΕΚΑΣΘ ανδρών ο Ιπποκράτης Ευκαρπίας

Ο Ιπποκράτης Ευκαρπίας ολοκληρώνει την προετοιμασία του και προβάρει τα… καλά του για την παρθενική του συμμετοχή στο πρωτάθλημα της Β΄ ΕΚΑΣΘ.

Παίκτες, παλιοί και καινούργιοι, τεχνική ηγεσία και διοίκηση, όλοι ενωμένοι και πανέτοιμοι περιμένουν την επίσημη έναρξη των υποχρεώσεων kι εύχονται στους πάντες μια καλή μπασκετική χρονιά με υγεία.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια