Ο Ιπποκράτης Ευκαρπίας ολοκληρώνει την προετοιμασία του και προβάρει τα… καλά του για την παρθενική του συμμετοχή στο πρωτάθλημα της Β΄ ΕΚΑΣΘ.
Παίκτες, παλιοί και
καινούργιοι, τεχνική ηγεσία και διοίκηση, όλοι ενωμένοι και πανέτοιμοι
περιμένουν την επίσημη έναρξη των υποχρεώσεων kι εύχονται στους πάντες μια καλή μπασκετική χρονιά με
υγεία.

















0 Σχόλια