Χωρίς προβλήματα και με
προσήλωση στο πλάνο του coach Μαργαρίτη ολοκληρώθηκε ο πρώτος μήνας της προετοιμασίας
των γυναικών του ΠΑΣ Γιάννινα με καθημερινές προπονήσεις στο Νέο Κλειστό
Γυμναστήριο Ιωαννίνων.
Η ομάδα θα δώσει και το
πρώτο επίσημο φιλικό παιχνίδι προετοιμασίας την Κυριακή στη Θεσσαλονίκη με τον
Παναθλητικό Συκεών. Ο προπονητής της ομάδας έκανε τις παρακάτω δηλώσεις:
«Είχαμε ένα καλό πρώτο
μήνα προετοιμασίας. Βέβαια έχουμε πολλά να μάθουμε και να επεξεργαστούμε για να βελτιώσουμε σαν ομάδα σε τέτοιο
επίπεδο έτσι ώστε να μπορέσουμε να ανταγωνιζόμαστε με τις άλλες ομάδες από τις
αρχές του Οκτωβρίου. Ελπίζουμε ότι θα συνεχίσουμε σ’ αυτόν τον καλό δρόμο και
θα μπορέσουμε να αντιπροσωπεύσουμε τον εαυτό μας, τον ΠΑΣ Γιάννινα και την πόλη
μας στο Ελληνικό πρωτάθλημα και κύπελλο».










































0 Σχόλια