Στην Σουηδία θα συνεχίσει
την καριέρα της η Χρύσα Κιλαζίδου, καθώς συμφώνησε σε όλα με την EOS Basket.
Η 24χρονη γκαρντ,
«ετοιμάζει βαλίτσες» για το επόμενο βήμα στην καριέρα της, το οποίο θα είναι
στο πρωτάθλημα της Σουηδίας. Στην φετινή σεζόν με τον ΠΑΟΚ τερμάτισε στην 3η
θέση του πρωταθλήματος, ενώ έχει αγωνιστεί στις Εθνικές Under 16, 18 και 20. Παράλληλα έει κατακτήσει 2
πρωταθλήματα - ανόδους από την Α2 Γυναικών.
Παλαιότερα, έχει περάσει
από τον Αχιλλέα Τριανδρίας, τον Παναθλητικός και τον Άρη.
Στην ανακοίνωση της
μεταγραφής, η Σουηδική ομάδα τονίζει την εξαιρετική ικανότητα της Χρύσας Κιλαζίδου
στο αμυντικό παιχνίδι να πιέζει την μπάλα, όπως και να την μοιράζει στις
συμπαίκτριες της στην επίθεση, ενώ ένα επίσης πολύ δυνατό της σημείο είναι το
διάβασμα του παιχνιδιού, στοιχεία τα οποία ξεχώρισαν στην EOS Basket
και κινήθηκαν για την απόκτηση της.

















0 Σχόλια