Εντυπωσιακές στην
επανάληψη οι νεάνιδες του Παναθλητικού επικράτησαν με 72-40 του Αρη στον πρώτο
τελικό του πρωταθλήματος νεανίδων της ΕΚΑΣΘ. Οι νικήτριες ξέφυγαν στην τρίτη περίοδο
με διψήφια διαφορά, που τη διεύρυναν ακόμη περισσότερο στην τελευταία.
Δεκάλεπτα: 13-5,
29-20, 49-26, 72-40
Διαιτητές: Κασαπίδης
Α.-Αθανασιάδης Α.
Παναθλητικός (Διαβολεμένου-Γιαννάτση): Σαράντη 3, Αθανάτου, Βασιλείου 5, Μπαξεβάνου 15(2), Κουζλόγλου
, Αντωνίου Ι., Παπαδοπούλου 27, Σύρπα 2, Παπαμιλτιάδου 4, Αντωνίου Α. 4, Καμπερίδου
2, Σταματάκη 10, Τσινασλανίδου 2.
Αρης (Συρόπουλος): Καρβουνιάδου 14(3), Κυρπιζλίδου 3, Παρακεντέ, Λαζαρίδου, Κουμαντσιώτου,
Καζαμία 2, Λυκίδου 3, Δροσούνη 12, Βλάχου 2, Εφραιμίδου, Ατζέμη 2, Τσούμπανου 2.

















0 Σχόλια