Δε συνεχίζει στην Αναγέννηση Νέου Ρυσίου η Κάλι Αποστολίδου

Η πρώην πλέον προπονήτρια της Αναγέννησης Νέου Ρυσίου, Κάλι Αποστολίδου, έγραψε τα παρακάτω σε σελίδα κοινωνικής δικτύωσης:

«Όταν πριν από 14 χρόνια μου δόθηκε η ευκαιρία από την Αναγέννηση Νέου Ρυσίου να προσφέρω τις γνώσεις μου στα νεαρά παιδιά της ομάδας δε θα μπορούσα ποτέ να φανταστώ ότι αυτή η συνεργασία θα μετατρεπόταν σε μια πολύχρονη σχέση αγάπης για αυτόν τον σύλλογο.

Νιώθω ευγνωμοσύνη για την ευκαιρία που μου δόθηκε αλλά και για τις μεγάλες επιτυχίες που βίωσα όλα αυτά τα χρόνια...

Νιώθω περηφάνια που κατορθώσαμε να δημιουργήσουμε μια πρότυπη ακαδημία

Νιώθω τιμή που συνεργάστηκα με εκατοντάδες μικρά παιδιά, επαγγελματίες αθλητές και αθλήτριες, υπέροχους συνεργάτες ζώντας μαγικές στιγμές ...

Ήρθε όμως η πιο δύσκολη στιγμή στην αθλητική μου σταδιοδρομία...
να πρέπει να αποχαιρετήσω το αθλητικό μου σπίτι , να πω αντίο στην αθλητική μου οικογένεια.

Σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου αθλητές, αθλήτριες, προπονητές, συνεργάτες, γονείς και διοίκηση για την στήριξη, την εμπιστοσύνη, τη συνεργασία.

Ελπίζω σύντομα να ξανασυναντηθούν οι στόχοι και οι δρόμοι μας»

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια