Σταματά το μπάσκετ η Τάνια Χαλιβέρα

Η Τάνια Χαλιβέρα ανέφερε σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης ότι σταματά το μπάσκετ μετά την διακοπή της συνεργασίας με τα Καλύβια:

«Όλα τα ωραία έχουν ένα τέλος και φαίνεται πώς και για μένα έφτασε αυτή η ώρα. Θα ήθελα να ενημερώσω ότι ήρθε η ώρα να βάλω τίτλους τέλους στην επαγγελματική μου καριέρα, αποχαιρετώντας τα παρκέ, το χωρο που έγινε το δεύτερο σπίτι μου για 20 περίπου χρόνια.

Ενα χώρο που μου πρόσφερε πάρα πολλά, παίζοντας πολύ μεγάλο ρόλο στη διαμόρφωση της ζωής, αλλά και της προσωπικότητάς μου. Θα ήθελα να ευχαριστήσω πρώτα απ' όλα την οικογένεια μου που με στήριξε σε όλες τις ωραίες αλλά προπάντων στις δύσκολες στιγμές, και που κατάλαβαν από την πρώτη στιγμή τις θυσίες τις οποίες έπρεπε να κάνω για να επιτύχω σε αυτό το δύσκολο χώρο που λέγεται γυναικείο μπάσκετ.

Επίσης θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλες τις ομάδες, τους προπονητές, τους φροντιστές και τις συμπαίκτριες που αγωνιστήκαμε μαζί όλα αυτά τα χρόνια και από τον καθένα αποκόμισα όσα ξεχωριστά είχαν να μου διδάξουν.

Τέλος το μεγαλύτερο ευχαριστώ θα ήθελα να το πω στον οργανισμό και τους φίλους του Ολυμπιακού, που μαζί με την εθνική Ελλάδας υπήρξαν τα δύο μεγαλύτερα κεφάλαια της καριέρας μου. Αποχωρώ γεμάτη τίτλους, εμπειρίες αλλά το σημαντικότερο ανθρώπους και φιλίες οι οποίες με συντρόφευσαν σε όλο αυτό το υπέροχο ταξίδι και που θα συνεχίσουν να υπάρχουν στη ζωή μου».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια