Βόμβα μεγατόνων με Αποστολίδη η Γέφυρα-Το βιογραφικό του-Η πρώτη του δήλωση και φωτορεπορτάζ από την πρώτη του προπόνηση

Το ΔΣ του ΚΣ Γέφυρας ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας της με τον αθλητή Γιώργο Αποστολίδη και του εύχεται καλή μπασκετικη χρονιά χωρίς τραυματισμούς και να πετυχει τους στόχους που έχουν τεθεί.

Το βιογραφικό του

Έχει ξεκινήσει την καριέρα του από τον ΠΑΟΚ. Επίσης, έχει αγωνιστεί με τα χρώματα των Ηρακλή Θεσσαλονίκης, Ολύμπιας Λάρισας, Πανελλήνιου Γ.Σ., Α.Ε. Λάρισας, Α.Σ. Τρικάλων 2000, Ηλυσιακού Α.Ο., Παναθηναϊκού, Δόξας Λευκάδας, Χολαργού. Είναι διεθνής με την Εθνική Εφήβων (Χάλκινο μετάλλιο στο Ευρωμπάσκετ Εφήβων του 2002, χάλκινο μετάλλιο στο Μουντομπάσκετ Εφήβων του 2003 στη Θεσσαλονίκη) και την Εθνική Νέων Ανδρών (Αργυρό μετάλλιο στο Μουντομπάσκετ Νέων Ανδρών του 2005 στην Αργεντινή).

Η πρώτη δήλωσή του μετά την υπογραφή: «Είμαι πολύ χαρούμενος που ήρθα στην ομάδα. Οι άνθρωποί της με αγκάλιασαν από την πρώτη στιγμή και μου έδειξαν πόσο με θέλουν. Από την πλευρά μου θα κάνω ότι μπορώ για να πετύχει η ομάδα τους στόχους της και να βοηθήσω τους συμπαίκτες μου με την εμπειρία και τις εικόνες που έχω, να γίνουν καλύτεροι».

Φωτό από την πρώτη προπόνηση του Γιώργου Αποστολίδη:





Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια