Γιάννης Πολίτης: «Θέλει κουράγιο να πεις αντίο…»

Σταματά από την ακαδημία της GBA ο Γιάννης Πολίτης, όπως ανακοίνωσε με την κάτωθι ευχαριστήρια επιστολή:

«Σήμερα κάνοντας την τελευταία μου προπόνηση στα τμήματα μπάσκετ της GBA στο ΕΚΟ, αποχαιρέτησα αθλητές και γονείς για το όμορφο μπασκετικό ταξίδι που κάναμε μαζί τα τελευταία 3,5 χρόνια. Η όμορφη αυτή διαδρομή πήρε τέλος.

Υπάρχουν φορές στην ζωή μας όπου ο χρόνος για να μιλήσουμε έχει έρθει και έχει φύγει, όμως κάτι μένει μέσα μας, που μερικές φορές μας δίνει την αίσθηση ότι έχουμε κρατήσει την σιωπή μας πάρα πολύ. 

Είναι φορές που τα λόγια δεν αρκούν να περιγράψουν αυτό που θέλεις. Είναι στιγμές που τα συναισθήματα που νιώθεις σε πλημμυρίζουν. Οι αναμνήσεις από όλα αυτά που έζησα ανεξίτηλες στο χρόνο. Είναι ο ανεκτίμητος θησαυρός μου…

Ένας πολύ όμορφος κύκλος της ζωής μου κλείνει. Έζησα στην ακαδημία της GBA, της Δυτικής Θεσσαλονίκης 3,5 υπέροχα χρόνια. Είχα την χαρά και την τιμή να συνεργαστώ με πολύ καλούς προπονητές.

Οι άνθρωποι του συλλόγου της ακαδημίας με κάνανε να νιώσω μέλος μια πολύ όμορφης παρέας, μιας σπουδαίας οικογένειας. Για μένα ήτανε, είναι και θα είναι ο Λάζαρος, ο Κώστας, ο Δημήτρης, ο Γιάννης, ο Γιώργος, ο Αχιλλέας, ο Πέτρος, ο Νίκος, ο Χρόνης, ο Μανώλης,… Με πολύ κόπο και προσπάθεια από όλους πιστεύω ότι αφήνω όλους τους αθλητές των τμημάτων σε ένα αρκετά καλό επίπεδο.

Όλο αυτό το διάστημα πορεύτηκα με ήθος, αξίες και σεβασμό τόσο απέναντι στους αθλητές, όσο στους γονείς, τους συναδέλφους προπονητές, τους αθλητικούς παράγοντες.  Αγωνίσθηκα να μην προδώσω τα ιδανικά μου και να τα μεταλαμπαδεύσω στους αθλητές μου.

Κάνοντας τον απολογισμό μου αισθάνομαι ότι έδωσα αρκετά  και εισέπραξα πολλά περισσότερα. Έγινα καλύτερος προπονητής μα πάνω απ’ όλα  έγινα καλύτερος άνθρωπος.

Η όμορφη αυτή διαδρομή έφτασε στο τέλος της και πραγματικά την απόλαυσα… Ξεκινάει για μένα και την οικογένεια μου μία καινούργια διαδρομή που εύχομαι να είναι όπως η προηγούμενη. Σας ευχαριστώ πολύ όλους».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια