Μετά την ήττα από τον Χαρίλαο Τρικούπη ο Αίαντας Ευόσμου
βρίσκεται σε δύσκολη θέση καθώς ο προπονητής της ομάδας Δημήτρης Τσούρμας και ο
βοηθός του Μιχάλης Καπλανίδης αποχώρησαν από τον πάγκο. Αναλυτικά η ανακοίνωση
τους:
«Μετά από 4 μήνες αναλαμβάνοντας μία τρομερά δύσκολη
αποστολή στο τιμόνι του Αίαντα Ευόσμου , βρισκόμαστε στη δυσάρεστη θέση να
ανακοινώσουμε την αποχώρηση μας από το σωματείο. Οι λόγοι είναι καθαρά σε
θέματα που αφορούν τη λειτουργία της ομάδος. Ευχαριστούμε θερμά την οικογένεια
Τέντσου που μας έδωσε την ευκαιρία να δουλέψουμε σε έναν τόσο ιστορικό σύλλογο.
Φεύγουμε σαν φίλοι και με τη συνείδηση μας καθαρή, έχοντας δώσει τα πάντα για ν
αλλάξουμε την κακή εικόνα που παρουσίαζε η ομάδα. Το αν το καταφέραμε η όχι ας
το κρίνουν όσοι γνωρίζουν».

















0 Σχόλια