Η Διοίκηση της Ενωσης Καλαθοσφαίρισης Καβάλα BC με
ανακοίνωσή της, «αισθάνεται την υποχρέωση να ευχαριστήσει θερμά τον Ελληνικό
Ερυθρό Σταυρό για την άμεση ανταπόκρισή του στο αίτημά μας για επιμόρφωση των
Προπονητών αλλά και των στελεχών του Συλλόγου σε θέματα πρώτων βοηθειών.
Με την ενέργειά σας αυτή αναδείξατε το ενεργό σας ρόλο
για μία ακόμη φορά και αποδείξατε έμπρακτα το ενδιαφέρον και την αγάπη σας για
τον χώρο του Αθλητισμού.
Ιδιαίτερα ευχαριστούμε την Εκπαιδεύτρια Ελισάβετ
Κοντανάσιου η οποία με την πολύτιμη εμπειρία της και τις σημαντικές
επιστημονικές της γνώσεις, ανέλαβε ανιδιοτελώς και με μεγάλη προθυμία το έργο
της εκπαίδευσης.
Ευχόμαστε υγεία και δύναμη προκειμένου να επιτελείτε
πάντα άριστα το κοινωφελές και επιμορφωτικό έργο που έχετε αναλάβει».

















0 Σχόλια