Βασιλακόπουλος: «Πλήρης διαστρέβλωση των δηλώσεών μου»

Ο πρόεδρος της ΕΟΚ, Γιώργος Βασιλακόπουλος, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Με μεγάλη έκπληξη και έντονο προβληματισμό παρακολουθώ την συνεχιζόμενη και δυστυχώς διευρυνόμενη προσπάθεια πλήρους διαστρέβλωσης δηλώσεών μου, με σκοπό στόχο των συγκεκριμένων κύκλων να αποπροσανατολίσουν την κοινή γνώμη.

Η ιστορική μου διαδρομή είναι γνωστή. Οι θέσεις μου, οι απόψεις μου και οι αξίες που υπηρέτησα στον ευρωπαϊκό και ελληνικό χώρο είναι επίσης γνωστές και οι προσπάθειες των διαφόρων στο βωμό να απασχολήσουν την επικαιρότητα και δημοσιότητα θα πέσουν στο κενό.

Οι δηλώσεις μου είχαν να κάνουν με τις πιθανές επιπτώσεις σε πολλά επίπεδα από την παρουσία τριών – τεσσάρων χιλιάδων στρατών οπαδών αντιμαχομένων παρατάξεων στην πόλη της Ξάνθης και τους κατοίκους της και ο νοών νοείτο. Tο τι συνέβη στην πόλη της Λαμίας είναι σε όλους γνωστό.

Αυτά και επειδή το θέμα είναι πολύ λεπτό, ο καθένας ας αναλάβει τις ευθύνες του και δεν πρόκειται να επανέλθω, με την μόνη υπενθύμιση ότι στην πόλη της Ξάνθης, εκτός των άλλων μεγάλων διοργανώσεων, έχει διεξαχθεί με απόλυτη επιτυχία και διεθνές τουρνουά Ανδρών το 2015, με τη συμμετοχή των εθνικών ομάδων της Ελλάδας, Ρωσίας, Τσεχίας και Βοσνίας Ερζεγοβίνης».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια