Συγκινητικό αντίο του Ευριπίδη Μελετιάδη στον ΠΑΟΚ

Όπως γράψαμε πριν από λίγο καιρό σε ομάδα των Βορείων Προαστίων της Αθήνας θα συνεχίσει την καριέρα του, ο Ευριπίδης Μελετιάδης.  Ο γνωστός τεχνικός με μια ιδιαίτερα συγκινητική επιστολή αποχαιρέτησε τον ΠΑΟΚ αναφέροντας τα εξής:






«Στο ξεκίνημα της κάθε χρονιάς έλεγα πως δεν μετράει ο προορισμός αλλά το ταξίδι και όλες αυτές οι μικρές και μεγάλες στιγμές που μας κάνουν καλύτερους σαν ομάδα και σαν ανθρώπους ..

Εγώ.. εδώ..πρέπει να κάνω μια στάση… οι αγώνες , τα 10 πρωταθλήματα, οι αμέτρητες επιτυχίες, οι τεράστιες νίκες ξεχνιούνται.. οι μαγικές όμως στιγμές μαζί σας κάθε μέρα θα μείνουν για πάντα χαραγμένες στην καρδιά μου ….. Σας ευχαριστώ μαγκάκια μου (αγόρια και κορίτσια ) μέσα από την καρδιά μου …..

Ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ στον Δημοκράτη Παπαδόπουλο που πριν χρόνια μου έκανε την τιμή να δουλέψω στην ομάδα που αγαπώ από μικρό παιδί. Επίσης , στον βοηθό μου,όχι μόνο στο γήπεδο αλλά και στη ζωή, Νίκο Παπαδόπουλο για όλα αυτά που περάσαμε !Στον ΠΑΟΚ δεν λέμε ποτέ αντίο….. Εις το επανιδείν !

ΥΓ: Βασίλη , Διομήδη , Άγγελε , Κοσμά , Γιώργο ..σας ευχαριστώ …»

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια