Κώστας Παπαδόπουλος: «Κλείνει ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής μου στον Παναθηναϊκό»

Ο Κώστας Παπαδόπουλος, ύστερα από δεκαεννέα χρόνια στα ερασιτεχνικά τμήματα του Παναθηναϊκού, ανακοίνωσε την αποχώρησή του. Όπως γνωστοποίησε, μέσω του προσωπικού λογαριασμού του σε γνωστή ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης, του ανακοινώθηκε πως δεν βρίσκεται στα πλάνα των «πρασίνων» εν όψει της νέας αγωνιστικής περιόδου. 

Ο Κώστας Παπαδόπουλος, μεταξύ άλλων, κατέκτησε τρεις φορές τον τίτλο στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Εφήβων, ενώ έκατσε στον πάγκο και της γυναικείας ομάδας του Παναθηναϊκού στο απερχόμενο πρωτάθλημα της Α1 Γυναικών μετά την αποχώρηση του Πέτρου Πρέκα στα μέσα της σεζόν.

Η ανακοίνωση, μέσω Facebook: «Σήμερα μου ανακοινώθηκε ότι δεν είμαι στα πλάνα της ομάδας για την επόμενη αγωνιστική περίοδο. Μετά από 19 χρόνια κι έχοντας υπηρετήσει τον σύλλογο σχεδόν από όλα τα τμήματα φεύγω πιστεύοντας πως έκανα ό,τι ήταν δυνατό για να έχει μόνο επιτυχίες η ομάδα. Μαζί κατακτήσαμε τρία πανελλήνια πρωταθλήματα με τους Εφήβους (τα δύο σερί και αήττητα), έξι συνεχόμενα πρωταθλήματα της ΕΣΚΑ, ανόδους από τη Δ’ ΕΣΚΑ στη Β’ ΕΣΚΑ, πρωτάθλημα Νέων και πολλά πρωταθλήματα στα τμήματα υποδομής.


Το πιο σημαντικό απ όλα όμως ήταν πως πολλοί παίκτες εξελίχθηκαν και εντάχθηκαν σε εθνικές ομάδες και ακόμη περισσότεροι στελέχωσαν ομάδες υψηλής κατηγορίας. Ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής μου κλείνει σήμερα και αισθάνομαι την ανάγκη να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στη διοίκηση που όλα αυτά τα χρόνια με στήριξε, σε όλους μου τους συνεργάτες που ήταν δίπλα μου σε αυτή τη διαδρομή και ακόμη περισσότερο σε όλα τα παιδιά που με πίστεψαν και έκαναν πολλές θυσίες για να πετύχουμε τους στόχους που είχαμε θέσει».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια