Χάλκινο μετάλλιο στη Β΄ ΕΚΑΣΘ ανδρών για τη ΜΕΝΤ-Επικράτησε με 70-54 του Κεραυνού Ωραιοκάστρου

Καλύτερη μετά τη δεύτερη περίοδο η ΜΕΝΤ επικράτησε δίκαια του Κεραυνού Ωραιοκάστρου με 70-54 και κατέκτησε την τρίτη θέση στη Β΄ ΕΚΑΣΘ ανδρών.







Οι νικητές ξέφυγαν με 25-15 ύστερα από σερί 10-0 στις αρχές της δεύτερης περιόδου και με 20 στις αρχές της τρίτης. Ο Κεραυνός μείωσε σε 46-39 στα μέσα του τρίτου δεκαλέπτου αλλά δεν κατάφερε να κάνει κάτι περισσότερο. Οι παίκτες της «Ενωσης» πήραν τα μετάλλιά τους από τον ταμία της ΕΚΑΣΘ Αρη Γραμμενίδη.

Δεκάλεπτα: 15-15, 42-24, 59-41, 70-54
Διαιτητές: Θεοδώρου-Τοκμακίδης
ΜΕΝΤ (Νομικός): Αμπατζάς 1, Στεφανίδης 17(2),Καραγκιαβουρίδης 3, Μπάζιος 13(3), Κετικίδης, Χαβαλές, Μπουραζάνης 8, Κανέλης, Κάππος 8, Μαλούνας 8(1), Ακσεχέρογλου 4, Κουρέλας 8.
ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ (Χονδρογεώργης): Φωτόπουλος 10, Χονδρογεώργης 4, Χουλιάρας 2, Παπασωτηρίου 6(2), Κανλής 7, Παρασκευόπουλος 2, Ζωγράφος 7, Δώνης 5(1), Κουδουμάς 3, Γογοδώνης 3, Βαρδαλής 3, Βογιατζής 2. 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια