Πετυχάκη: «Στόχος η παραμονή για τον Αρη Πετρούπολης»

Πρωτάρα στον Άρη Πετρούπολης αλλά όχι στην Α1, η Χριστίνα Πετυχάκη έχει πανηγυρίσει πρωτάθλημα με τον Πανιώνιο. Πρώτο τζάμπολ της καριέρας της με τη φανέλα του Φιλαθλητικού στα γήπεδα της ΕΣΚΑ.



Επόμενοι σταθμοί Πανιώνιος, Κτησιφών Παιανίας, Σπόρτινγκ, Νέα Κηφισιά, Πεύκη και τώρα μία από τις σωματοφύλακες της ρακέτας του Άρη Πετρούπολης. Έχει φορέσει το εθνόσημο με τις κορασίδες και τις νεάνιδες.

 Στο παιχνίδι την διακρίνει το πάθος και η δύναμη, χαρακτηριστικά και του αγαπημένου της αθλητή, Τσαρλς Μπάρκλεϊ. Αγαπημένη της ταινία «Ο τελευταίος σαμουράι». Και για να «αποδράσει» από τα λογιστικά που γνωρίζει πολύ καλά, επιλέγει Δημήτρη Μητροπάνο.

 Πως μπήκε το μπάσκετ στη ζωή σου;

Εντελώς τυχαία και σε μεγάλη σχετικά ηλικία. Βόλτα στη γειτονιά με την αδελφή μου και ο πρώτος μου προπονητής ο Πρόδρομος (Μάκης) Μωυσιάδης θεώρησε σκόπιμο να μας προσεγγίσει λόγω ύψους. Δόθηκε ένα άτυπο ραντεβού στο κλειστό γυμναστήριο του Ζωγράφου, ξεκινήσαμε προπονήσεις με το γυναικείο τμήμα του συλλόγου και οι εικόνες και τα ερεθίσματα που αποκτήσαμε ήταν αρκετά για να μας δέσουν με το παρκέ.

 Ποιο το μεγαλύτερο πλεονέκτημα και ποιο μειονέκτημα σου;

Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα μου είναι αυτό που αρκεί σε οριακές συνθήκες και με προδίδει. Η υπομονή μου. Έχω αρκετή υπομονή και καταφέρνω και βρίσκω τη νηφαλιότητα που χρειάζομαι για να χειριστώ κάποιες καταστάσεις οι οποίες είτε με ενοχλούν είτε θέλω να αλλάξω. Αλλά όταν φτάσει η στιγμή που ξεπερνάω τα όρια μου τότε βάζω πολύ εύκολα "x" και οι αποφάσεις μου φαντάζουν, ίσως, άκρως παράλογες στα μάτια των άλλων αλλά ξέρω ότι αυτό εμένα με δυναμώνει όσο τίποτα.. Επομένως στο ερώτημα η απάντηση είναι μία. Η υπομονή μου.

 Ποιο είναι το μπασκετικό σου όνειρο;

Δεν ξέρω αν στην ηλικία των 28 μπορούμε να μιλάμε για μπασκετικά όνειρα αλλά κάτι που θα ήθελα να πραγματοποιήσω έστω και για μικρό χρονικό διάστημα είναι η συμμετοχή μου σε κάποια ομάδα του εξωτερικού.. Όχι για την αναγνώριση ή κάτι άλλο παρά μόνον για να γνωρίσω το "πάντρεμα" του αθλήματος (γιατί το Μπάσκετ ένα είναι) με την ιδιοσυγκρασία και την αντιμετώπιση του εκάστοτε λαού.

 Ποιο είναι το μότο σου;

Το «θέλω» και το «μπορώ» από την ομώνυμη φράση.

 Έχεις κάποιο γούρι; Κάτι που δεν ξεχνάς να κάνεις πριν τους αγώνες ;

Αρχικά θεωρώ τυχερό το Νο12 στη φανέλα μου γι' αυτό και επιδιώκω να το φοράω κάθε χρόνο. Παράλληλα αυτά που θεωρώ γούρι είναι μία γαλάζια χάντρα και το μονόγραμμα μου που μου έχει χαρίσει ένα πολύ πολύ αγαπημένο μου πρόσωπο, τα οποία έχω φροντίσει να βρίσκονται στα κορδόνια του αριστερού και του δεξιού μπασκετικού παπουτσιού μου αντίστοιχα.

 Πρώτη χρονιά στον Άρη. Πρώτη της ομάδας στην Α1. Πρόκληση ή εμπειρία;

Αναμφίβολα και τα δύο.. Πρόκληση για να ριχτούν στη μάχη δυνατότητες, όρια και προσδοκίες. Εμπειρία για όλους μαζί και τον καθένα ξεχωριστά να δοκιμάσει και να δοκιμαστεί. Όταν κάνουμε λόγο για τον Άρη Πετρούπολης μιλάμε για έναν άκρως υγιή σύλλογο ο οποίος έχει μεγάλο του όπλο δύο πράγματα: 1) Το βάθος στις υποδομές του, πράγμα που τείνει να εξαφανιστεί στον χώρο μας και 2) Τους ανθρώπους που τον πλαισιώνουν εκτός των γραμμών του γηπέδου (διοίκηση, χορηγοί, εξωτερικοί συνεργάτες, φίλαθλοι κλπ.). Αυτή η χρονιά λοιπόν είναι κάτι που αξίζει αναγνώρισης και σεβασμού και θα αποδώσει καρπούς σε πολλά επίπεδα ανεξαρτήτως αποτελεσμάτων.

 Σχολίασε μου την μέχρι τώρα παρουσία του Αρη στην Α1. Ποιες οι προσδοκίες για τη συνέχεια;

Η ομάδα μας φέτος καλείται να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις ενός πρωταθλήματος με έναν τρόπο παράδοξο για πολλούς αλλά και με έναν τρόπο απόλυτα μοναδικού χαρακτήρα. Και μιλάμε σαφώς για τη συμμετοχή στην Α1 κατηγορία χωρίς ξένες παίκτριες.. Η μέχρι τώρα πορεία έχει παρουσιάσει μία άκρως ανταγωνιστική ομάδα που καταφέρνει και κάνει τη διαφορά, φτάνοντας πολλά παιχνίδια της να τα χάνει στην εκπνοή τους ενάντια σε ομάδες που έχουν επενδύσει σε δύο ξένες παίκτριες η κάθε μία. Και φυσικά δε μπορούμε να κάνουμε λόγο για άτυχες στιγμές αυτών και να ακυρώνονται τα μέγιστα που έχουν δοθεί από την ομάδα μας δεδομένου ότι τα νούμερα δείχνουν ότι η ιστορία επαναλαμβάνεται. Η ομάδα θα συνεχίσει να δουλεύει και να επιδιώκει νίκες χωρίς να κατηγοριοποιούμε καμία ομάδα. Στόχος μας η παραμονή.

 Ποιο παιχνίδι σκέφτεσαι περισσότερο από όσα έχει δώσει ο Άρης φέτος;

Όλα. Δεν υπάρχει διαχωρισμός. Όπως κοιτάμε τα παιχνίδια Κυριακή με Κυριακή έτσι μένουν και στη μνήμη μας. Άνευ αποτελεσμάτων, οι μάχες δίνονται ξεχωριστά και έτσι μας αποτυπώνονται και εκ των υστέρων.

 Πως βλέπεις το φετινό πρωτάθλημα;

Στο φετινό πρωτάθλημα υπάρχει η ομάδα του Ολυμπιακού που σίγουρα κάνει τη διαφορά αλλά από εκεί και πέρα πιστεύω θα υπάρξουν ανατροπές. Παράμετρος, η διάρκεια των ομάδων στο χρόνο.

 Ένα μήνυμα προς τον κόσμο της ομάδας.

Καταρχήν ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στον κόσμο που μας αφιερώνει χρόνο από προσωπικές του στιγμές και βρίσκεται τις Κυριακές στο γήπεδο και παράλληλα να τους μεταφέρουμε ότι η απλή συμμετοχή-παρουσία τους στους αγώνες είναι πραγματικά απαραίτητη για όλους.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια