Σπανού: «Σκυλιά στην άμυνα»

Η όρεξη ανοίξει τρώγοντας, κάτι που ισχύει στην περίπτωση της Εθνικής Γυναικών. Η Άρτεμις Σπανού μίλησε για την πορεία της ομάδας στο Ευρωμπάσκετ και αναφέρθηκε στους στόχους που υπάρχουν, μετά την πρόκριση στην επόμενη φάση. Η διεθνής σέντερ μίλησε στον ΣΠΟΡ FM 94,6 για:








-την πρόκριση στη δεύτερη φάση:

«Ο πρώτος στόχος ήταν να περάσουμε στη δωδεκάδα. Τα καταφέραμε και τώρα πάμε χωρίς άγχος να παίξουμε το μπάσκετ που ξέρουμε, να το διασκεδάσουμε και να βγει από αυτό ό,τι καλύτερο για τη συνέχεια».

-τις πιθανότητες για τη συνέχεια:

«Θα πάμε για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Εμείς πιστεύουμε πως μπορούμε να χτυπήσουμε όλα τα ματς. Με τέτοιο προπονητή που έχουμε και τις τακτικές που εφαρμόζει, πιστεύουμε πως μπορούμε να είμαστε ανταγωνιστικές ακόμη κι απέναντι στη Γαλλία».

-το επίπεδο της διοργάνωσης:

«Το επίπεδο είναι ψηλό και το περιμέναμε. Σχεδόν όλες οι ομάδες έχουν νατουραλιζέ παίκτριες κι αυτό ανεβάζει τη δυναμικότητα των αντιπάλων. Αρκετές από μας έχουμε παίξει στο εξωτερικό και ξέραμε τι να περιμένουμε».

-τα χαμηλά σχήματα της Εθνικής:

«Η ομάδα μας καλώς ή κακώς δεν έχει ψηλά κορμιά και θα πρέπει από την άμυνα να γινόμαστε σκυλιά. Από εκεί μπορούμε να βρούμε ρυθμό και στην επίθεση».

-το αν θα τη δούμε να παίζει στην Ελλάδα:

«Αυτό δεν το γνωρίζω. Δυστυχώς η κατάσταση στο γυναικείο μπάσκετ στην Ελλάδα δεν είναι η καλύτερη. Θα ήθελα κι εγώ να παίζω μπάσκετ στο σπίτι μου, αλλά προς το παρόν δεν το ευνοούν οι συνθήκες και δεν το έχω στο μυαλό μου. Ήμουν πέρσι στην Κωνσταντινούπολη, μιλάω με την ομάδα, αλλά ακόμη δεν ξέρω τι θα γίνει».

-το όνειρο του WNBA:

«Εννοείται πως κάθε παίκτρια έχει όνειρο να παίξει στο WNBA. Πρέπει να δουλέψω παραπάνω, να βελτιωθώ σε κάποια κομμάτια και όταν θα έχω την εμπειρία και θα νιώθω έτοιμη, θα προσπαθήσω να το κάνω κι αυτό».

-τους τελικούς του ΝΒΑ:

«Δεν θα ήθελα να τελειώσουν οι τελικοί στο έκτο ματς. Θέλω να πάνε σε έβδομο ματς. Δεν είμαι οπαδός του Λεμπρόν Τζέιμς, αλλά θέλω να δούμε περισσότερο μπάσκετ».


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια