Ιατρού: «Αβάσιμη και άτοπη η ανακοίνωση του ΔΑΣΩ»

Επικοινωνήσαμε με τον Δημήτρη Ιατρού και του ζητήσαμε να απαντήσει στην ανακοίνωση του ΔΑΣΩ. Ο γνωστός επιχειρηματίας ανέφερε τα εξής:







«Τα τελευταία τρία χρόνια, το τμήμα μπάσκετ του Πειραματικού, έχει περάσει στα χέρια της εταιρίας Μανιτάρια Κεχαγιά ΑΕ. Τα τελευταία τέσσερα χρόνια, η επιχείρησή μου έχει δώσει ουκ ολίγες χορηγίες και διαφημίσεις σε διάφορους συλλόγους, εταιρείες και ραδιοφωνικούς σταθμούς της πόλης και όχι μόνο.

Φέτος η εταιρεία μου διαφημίζεται στον Αργοναύτη που αγωνίζεται στη Β΄ Εθνική Ανδρών, στις ακαδημίες, τις νεανίδες και τις κορασίδες του ΑΣ Αρης, στην ΠΑΕ Αρης, στην ποδοσφαιρική ομάδα Κανάρης Θεσσαλονίκης, στα Μαυροσκούφεια 2014-15, στο Ράδιο Θεσσαλονίκη, στον Ερωτικό, στον Real FM ακόμη και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Καναρινιών της Πτολεμαΐδας. Μεταξύ όλων αυτών υπάρχει και η χορηγία μου στο τμήμα μπάσκετ του Πειραματικού και στον Σύνδεσμο Διαιτητών Θεσσαλονίκης. Ως χορηγός της κάθε ομάδας από αυτές που προανέφερα, υπάρχουν στιγμές που κάθομαι και στον πάγκο τους, πάντοτε νόμιμα και δηλωμένος κανονικά στο φύλλο αγώνα.

Πιστεύω ότι ο κάθε επιχειρηματίας κρίνει τον τρόπο με τον οποίο θα διαφημίζει την εταιρεία του  με βάση το δικό του συμφέρον και κανενός άλλου. Όπως καταλαβαίνουν όλοι η εταιρεία μου διαφημίζεται μεταξύ άλλων σε αρκετούς αθλητικούς συλλόγους, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι όλα αυτά τα σωματεία τυγχάνουν ιδιαίτερης μεταχείρισης από τη διαιτησία. Θεωρώ αβάσιμη και άτοπη την ανακοίνωση του ΔΑΣΩ και για περισσότερες πληροφορίες και επίλυση αποριών είμαι στην διάθεση του οποιοδήποτε ενδιαφερόμενου».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια