Τσαϊρέλης: «Δεν πρόλαβα να μπω στο κλίμα της Εθνικής Ανδρών»

Ο Μιχάλης Τσαϊρέλης μίλησε στην εφημερίδα «Metrosport» για την παρουσία του στην Εθνική Ανδρών, και όχι μόνο. Να τι δήλωσε για:










Το πέρασμά του από τον Άρη:

«Η παρουσία μου στον Άρη με έκανε πιο δυνατό χαρακτήρα και μου έδειξε ότι πρέπει να δουλέψω περισσότερο. Όταν είσαι νέος παίκτης, αυτό που σε νοιάζει είναι να σε εμπιστευτούν και να έχεις χρόνο στους αγώνες. Στον Άρη εκείνα τα χρόνια πολύ δύσκολα έπαιρνες χρόνο συμμετοχής και δε νομίζω ότι έδειξαν την εμπιστοσύνη που θα ήθελα στο πρόσωπο μου. Παρόλα αυτά όμως, και μέσα από τις δυσκολίες μαθαίνεις και αποφασίζεις να δουλέψεις πιο σκληρά αυτό είναι το συμπέρασμα. Ακόμα και από τα δύο χρόνια σε Τρίκαλα και ΑΕΛ, ήθελα να πάρω παραστάσεις και να βελτιωθώ σαν παίκτης. Αυτό ήταν το μέλημά μου, αυτό είναι το μόνο που κρατάω από αυτήν την περίοδο της ζωής μου».

Την παρουσία του στον ΠΑΟΚ:

«Η αλήθεια ότι στην αρχή το σκέφτηκα αρκετά, αφού προερχόμουν από τον Άρη. Όμως, στον ΠΑΟΚ μου έδωσαν να καταλάβω από την αρχή ότι θα έχω ρόλο και χρόνο, οπότε αποφάσισα να ενταχθώ στην ομάδα. Αυτά τα δύο χρόνια είναι τα πιο σημαντικά στην καριέρα μου. Η λειτουργία της ΚΑΕ είναι πολύ σωστή, ο καθένας έχει το ρόλο του και υπάρχει σωστή οργάνωση. Δεν κρύβω ότι αναγεννήθηκα σαν παίκτης, έγινα καλύτερος και οφείλω πολλά και στο Σούλη Μαρκόπουλο, που πίστεψε σε μένα και με βοήθησε να γίνω καλύτερος παίκτης. Έφυγα σαν φίλος και έχω να θυμάμαι μόνο καλές στιγμές».

Την πορεία του ΠΑΟΚ:

«Την περίοδο 2012-13 είχαμε μία πολύ καλή χρονιά, αλλά ο αποκλεισμός από τον ΑΓΟΡ στα πλέι-οφ άφησε ημιτελή την προσπάθειά μας. Μας κόστισαν οι πολλές απουσίες, ήμασταν ψυχολογικά κουρασμένοι και βρεθήκαμε χωρίς να το καταλάβουμε εκτός τετράδας. Ήταν κάτι που έπρεπε να διορθώσουμε. Φέτος, η ομάδα είχε τρομερή χημεία και μέχρι τα Χριστούγεννα είχαμε να αντιμετωπίσουμε και την κούραση με τη συμμετοχή στο Eurocup. Μετά όμως, που είχαμε μόνο το ελληνικό πρωτάθλημα, νομίζω ότι κάναμε μία πολύ καλή πορεία, που συνοδεύτηκε από την 3η θέση. Η ομάδα ήταν πάνω από μια καλή παρέα, το έβγαζε μέσα στο παρκέ και νομίζω ότι άξια βγήκαμε τρίτοι».

Τη μεταγραφή στην Τενερίφη:

«Η διοίκηση μου έκανε μία πολύ καλή πρόταση, αλλά δεν ήταν το θέμα οικονομικό. Ήθελα να δοκιμάσω κάτι πιο μεγάλο, κάτι πιο ανταγωνιστικό. Η πρόταση της Τενερίφης ήταν αυτό που ήθελα και οικονομικά και αγωνιστικά. Ήθελα ένα κίνητρο στην καριέρα μου και είμαι έτοιμος να δώσω τον καλύτερο εαυτό, θέλω να δοκιμάσω τις δυνάμεις μου. Είχα ενημερώσει από την αρχή για τις προθέσεις, αλλά και αν δεν ερχόταν κάτι που ήθελα, δε θα είχα κανένα πρόβλημα να συνεχίσω στον ΠΑΟΚ».

Την παρουσία του στην προετοιμασία της Εθνικής:

«Ήμουν λίγο άτυχος και δεν πρόλαβα να μπω στο κλίμα. Ήταν πρωτόγνωρη η παρουσία μου στην Εθνική. Δυστυχώς όμως, συμβαίνουν αυτά. Κι εγώ να ήμουν στη θέση του κόουτς, το ίδιο θα έκανα. Έμεινα εκτός προπονήσεων από τη δεύτερη μέρα και δεν υπήρχαν ούτε λίγες πιθανότητες για την 12άδα. Πικρία δεν υπάρχει. Όλα γίνονται για καλό, έτσι το βλέπω εγώ. Το κλίμα είναι οικογενειακό. Είναι άλλο να το βλέπεις απ” έξω και άλλο από μέσα. Δεν πίστευα πως μπορεί να είναι τόσο καλό. Αλλά είναι πραγματικά τόσο καλό και αυτό θα είναι το κλειδί της ομάδας φέτος».

Τις εντυπώσεις από τον Φώτη Κατσικάρη:

«Πρώτη φορά τον γνώρισα προσωπικά και συνεργάστηκα μαζί του. Είναι άνθρωπος πολύ χαμηλών τόνων. Δεν θέλει στρατιώτες τους παίκτες του και αυτό είναι σημαντικό για να πάρεις το 100%».


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια