Ευχαριστήριο με... αιχμές για τις τελευταίες εξελίξεις στον Ποσειδώνα Καλαμαριάς από τον Αλέκο Κατσιάνη

Από τον Αλέκο Κατσιάνη, πρώην πλέον, παράγοντα του Ποσειδώνα Καλαμαριάς, πήραμε και δημοσιεύουμε την κάτωθι επιστολή:











«Μετά την ανεπίσημη ανακοίνωση (04/06/2014) συνεργασίας των ομάδων ΑΓΣ Ποσειδώνα Καλαμαριάς και Α.Ο. Αρετσούς νιώθω την υποχρέωση για πρώτη, και πιστεύω τελευταία φορά, να κοινοποιήσω επιστολή μου έστω και με καθυστέρηση ενός μήνα γιατί περίμενα τη λήξη της περιόδου των μετεγγραφών.

Τα τέσσερα τελευταία χρόνια λόγοι υγείας με ανάγκασαν να σταματήσω την παλαιότερη ενεργή συμμετοχή που είχα, αλλά για μένα, μετά την ανακοίνωση και τους λόγους που εκθέτω παρακάτω, τελείωσε οριστικά η ενασχόληση μου με την ομάδα του Ποσειδώνα.
Ευχαριστώ το Δ.Σ. για την 18χρονη άψογη μέχρι πριν λίγους μήνες συνεργασία μας.

Δε γνώριζα απολύτως τίποτα, παρά μόνο φήμες. Οι συζητήσεις δηλαδή μεταξύ των παραγόντων  έγιναν ντόμπρα, καθαρά και ξάστερα πίσω από την πλάτη μου, με συμμετοχή του «δικού» μου ανθρώπου (Υ.Γ.1). Τους ευχαριστώ όλους πάρα πολύ.

Η συναλλαγή για συνένωση (στα λόγια) που έγινε συνεργασία (πάλι στα λόγια) για να κρατηθεί το γήπεδο της πλατείας Σκρά, είμαι σίγουρος ότι έγινε αποκλειστικά και μόνο με αμοιβαία ανταλλαγή φιλικών αθλητικών–αγωνιστικών συναισθημάτων για το καλό του μπάσκετ βεβαίως.

Τέτοια κάθε είδους αξιοσύνη πρέπει να αναδεικνύεται και να κοινοποιείται, ώστε όλοι να γνωρίζουν το ήθος, την ευπρέπεια και του είδους την αγάπη και τη «φιλοσοφία» (Υ.Γ.2) που έχει ο κάθε ένας από εμάς  για τον αθλητισμό. Μπράβο μας!

Αυτό όμως που με εξέπληξε και με γέμισε περηφάνια είναι το γεγονός ότι ο Α.Ο. Αρετσούς και η παρέα ανθρώπων που είναι μαζί, ενώ έψαχνε να αγοράσει ομάδα Β΄ Εθνικής (Αργοναύτης κ.α.) προτίμησε να «συνεργαστεί» με τον Ποσειδώνα. Μεγάλη μας τιμή και τους ευχαριστούμε πάρα πολύ γι’ αυτό.

Τώρα κάτι προσωπικό αλλά για μένα, που είμαι και δημότης Καλαμαριάς, σίγουρα έχει μεγαλύτερη σημασία. Είχα την τύχη και τη χαρά για 14 χρόνια να είμαι μέλος (σαν καθηγητής Μαθηματικών, Υποδιευθυντής και Διευθυντής) του εκπληκτικού συλλόγου καθηγητών του 9ου Γυμνασίου Καλαμαριάς (ΤΑΔ - Αθλητικό) στον Άη Γιάννη.

Το σύλλογο που με την εργατικότητα και το ήθος του από παράρτημα του 3ου Γυμνασίου Καλαμαριάς το μεταμόρφωσε σε σχολείο υπόδειγμα. Ουσιαστική κοινωνική αναγνώριση η λίστα αναμονής εγγραφής πρωτοετών μαθητών. Οι εκάστοτε Δήμαρχοι και Αντιδήμαρχοι Παιδείας τα γνωρίζουν πολύ καλά. Όπως πολύ καλά γνωρίζουν την τωρινή κατάσταση στο Σχολείο.

Τους γνωστοποιήθηκε το θέμα για συμπαράσταση. Ποια; Να μην επιτρέψουν σε κάποιους να θεωρούν ότι τα κοινά (στην περίπτωση αυτή τα Δημοτικά Γυμναστήρια) είναι κληρονομιά του παππού τους και της γιαγιάς τους. Και να κρίνουν. Τους ευχαριστώ για το μάθημα που μου έδωσαν και τους εύχομαι να μην τύχουν ποτέ τέτοιας συμπαράστασης στη συνέχεια της κοινωνικής και πολιτικής τους διαδρομής.

Εγώ θα συνεχίσω να συμμετέχω στα κοινά του μπάσκετ από τη θέση μου στο Δ.Σ. της Ε.ΚΑ.Σ.Θ. σαν πρόεδρος της Επιτροπής Πρωταθλημάτων και εύχομαι σε όλους μας υγεία και καλό καλοκαίρι.

Υ.Γ.1 Κάτι λένε για αυτούς που ευεργετήθηκαν …

Υ.Γ.2 Η λέξη «φιλοσοφία» είναι προϊόν ….λογοκλοπής από τελευταία ανακοίνωση του Ποσειδώνα και συμπληρώθηκε τώρα στο κείμενο. Τα εισαγωγικά δικά μου γιατί έχω άλλη άποψη για τη χρήση της. Για τη λέξη «νέα» που προηγείται της «φιλοσοφίας»  στην ανακοίνωση, δηλώνω ταπεινά  και  κατηγορηματικά ότι είχαμε απόψεις και πιστεύω μόνο. Ο τίτλος ας δοθεί κάπου αλλού».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια