Πετάει για Γερμανία η Εθνική Ανδρών

Η Εθνική Ανδρών ολοκλήρωσε και την απογευματινή της προπόνηση χωρίς απουσίες. Το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα αναχωρεί αύριο (13.05) από το Ελευθέριος Βενιζέλος με τελικό προορισμό το Ουλμ της Γερμανίας, όπου θα πάρει μέρος σε διεθνές τουρνουά.





Εκτός αποστολής θα βρίσκονται ο Βλαδίμηρος Γιάνκοβιτς και ο Βασίλης Καββαδάς. Ο δεύτερος θα ενσωματωθεί και πάλι στην προετοιμασία της Εθνικής Ομάδας με την επιστροφή της από τη Γερμανία.

Ο Γιάνκοβιτς αποχαιρέτησε τους συμπαίκτες του στην Εθνική και τόνισε: «Πάντα θεωρούσα κάτι παραπάνω από υποχρέωσή μου να δηλώνω το παρών όποτε οι μικρές εθνικές ομάδες ζητούσαν τις υπηρεσίες μου. Φέτος, ένιωσα μεγάλη περηφάνια για την κλήση μου στην προετοιμασία της Εθνικής Ανδρών.

Προσπάθησα για το καλύτερο και πάντα αυτό θα κάνω, όταν και όποτε με χρειάζεται η Εθνική Ομάδα. Είμαι αισιόδοξος για την πορεία της ομάδας στο Ευρωμπάσκετ και ελπίζω να επιστρέψει με μια επιτυχία. Νοερά θα είμαι δίπλα της και θα πανηγυρίσω με την επίτευξη του στόχου της σαν να ήμουν κι εγώ εκεί.

*Oι αγώνες του SuperCup 2013 από το Ουλμ, θα μεταδοθούν τηλεοπτικά μέσω του OTE TV.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια