
«Η νίκη μας ήταν μεγάλη και ήταν επί ενός πολύ καλού
αντιπάλου» δήλωσε ο προπονητής του Άρη Ανδρέας Κεσαπίδης και πρόσθεσε:
«Θέλαμε πολύ την νίκη γιατί πριν το παιχνίδι ήμασταν μαζί στην κορυφή με τον Σπόρτιγκ. Νικήσαμε και τον αφήσαμε πίσω, δεν μας ενδιέφερε η τελική διαφορά. Εμείς έχουμε να δώσουμε άλλους δύο τελικούς για να φτάσουμε στην επίτευξη του στόχου, που είναι η κατάκτηση του πρωταθλήματος».
«Θέλαμε πολύ την νίκη γιατί πριν το παιχνίδι ήμασταν μαζί στην κορυφή με τον Σπόρτιγκ. Νικήσαμε και τον αφήσαμε πίσω, δεν μας ενδιέφερε η τελική διαφορά. Εμείς έχουμε να δώσουμε άλλους δύο τελικούς για να φτάσουμε στην επίτευξη του στόχου, που είναι η κατάκτηση του πρωταθλήματος».
«Ειδικά στην επανάληψη δείξαμε τις πραγματικές μας
δυνατότητες απέναντι σε μια από τις καλύτερες ομάδες της Ελλάδας» δήλωσε με την
σειρά του ο προπονητής του Σπόρτιγκ Σπύρος Γκοργκόλης και συμπλήρωσε: «Οσο
περνούν τα παιχνίδια βρίσκουμε ρυθμό και γινόμαστε καλύτεροι. Πιστεύω ότι στην
συνέχεια θα δείξουμε ακόμη περισσότερα πράγματα».



















0 Σχόλια