.jpg)
Την πρώτη του νίκη στην τελική φάση του Πανελλήνιου Εφηβικού
πρωταθλήματος που γίνεται στην Πάτρα και στο κλειστό «Παναγιά Αλεξιώτισσα»
πέτυχε ο Πανιώνιος που επικράτησε του Εργοτέλη με 97-40 στο δεύτερο παιχνίδι
της τρίτης ημέρας της διοργάνωσης.
Ουσιαστικά το παιχνίδι δεν αντέχει σε κριτική αφού ο Εργοτέλης παρατάχθηκε με σημαντικές απουσίες (παίκτες του που είναι μαθητές παρέμειναν στην Κρήτη προετοιμαζόμενοι για τις Πανελλήνιες εξετάσεις) και ο Πανιώνιος που έτσι και αλλιώς ήταν το φαβορί είχε εύκολο έργο.
Ουσιαστικά το παιχνίδι δεν αντέχει σε κριτική αφού ο Εργοτέλης παρατάχθηκε με σημαντικές απουσίες (παίκτες του που είναι μαθητές παρέμειναν στην Κρήτη προετοιμαζόμενοι για τις Πανελλήνιες εξετάσεις) και ο Πανιώνιος που έτσι και αλλιώς ήταν το φαβορί είχε εύκολο έργο.
«Παίξαμε καλύτερα απ' ότι στα δύο πρώτα παιχνίδια μας
στην διοργάνωση, αλλά αυτό το παιχνίδι δεν αποτελεί κριτήριο αφού ο Εργοτέλης
παρατάχθηκε με ελλείψεις» δήλωσε ο προπονητής του Πανιωνίου Βαγγέλης Δεγάιτας.
«Παιχνίδι με παιχνίδι γινόμαστε καλύτεροι αφού τα παιδιά
που ήρθαν στην Πάτρα δεν έχουν εμπειρίες και κάθε παιχνίδι τους εδώ είναι
κέρδος» δήλωσε ο τεχνικός του Εργοτέλη Γιώργος Μακράκης.
Δεκάλεπτα: 17-27,
23-43, 34-74, 40-97
Διαιτητές: Βαρδάλος-Συμεωνίδης
ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ
(Μακράκης): Σκάνδαλος Γ. 24, Κανδυλάκης, Φραγκιαδάκης 2, Φιλιππάκης 3, Κανάκης,
Θεοδωρομανωλάκης, Ομηρόλης 5, Μυλωνάς, Μοιράκης 2, Χιωτάκης 2, Δαπουλάκης 2.
ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ(Δεγαϊτας):
Τολιόπουλος 19(5), Παππάς 9, Πετρόπουλος 14(2), Τσιμπούκης 7, Τσάβαλος 2,
Μιχαηλίδης 5, Τσιλάγας 5, Αγραβάνης 15(1), Μπιλλής 8, Γεωργιάδης, Αλεξιάς 6,
Ψωμιάδης 7.



















0 Σχόλια