Ζωγράφου, Κασάπη, Κοκκίνου, Κανταρά και Τζαμαρία για τα 104 χρόνια του Ηρακλή

Πέντε καλαθοσφαιρίστριες του Ηρακλή με αφορμή τα 104 χρόνια που κλείνει αύριο ο σύλλογος έκαναν τις δικές τους ευχές:





 Έλλη Ζωγράφου: «Είναι τιμή μου να είμαι μέλος αυτής της ομάδας η οποία κλείνει 104 χρόνια ιστορίας. Εύχομαι ο Ηρακλής να πρωταγωνιστεί σε όλα τα αθλητικά δρώμενα της Θεσσαλονίκης αλλά και όλης της Ελλάδος».

Σοφία Κασάπη: «Από πλευράς μου εύχομαι χρόνια πολλά στον ιστορικό σύλλογο της Ελλάδος και να τα χιλιάσει».

Πελαγία Κοκκίνου: «Ο Ηρακλής είναι μια μεγάλη ομάδα με μεγάλη ιστορία. Εύχομαι στον σύλλογο να τα χιλιάσει και να τον δούμε όπως του αξίζει».

Γωγώ Κανταρά: «Είμαι από εννέα χρονών στον Ηρακλή και ξέρω τι σημαίνει. Εύχομαι στην ομάδα μου να τα κάνει χίλια τα χρόνια γιατί αυτός ο σύλλογος αξίζει να είναι πάντα πρωταγωνιστής».

Δάφνη Τζαμαρία: «Εύχομαι στον Ηρακλή χρόνια πολλά γεμάτα τίτλους και χαρές. Ο Ηρακλής είναι μια από τις ιστορικότερες ομάδες της Ελλάδος με πολύ κόσμο, και τέτοιες ομάδες αξίζουν να είναι ψηλά».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια