Συνεχίζει στον Αρη και η Χατζάκου

Ο ΑΣ Αρης ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας του με την αθλήτρια του, Νίκη Χατζάκου.











Η περσινή αρχηγός των «κίτρινων», η οποία σημειωτέον ήταν και η παίκτρια με τον μεγαλύτερο χρόνο συμμετοχής, είχε στα 19 παιχνίδια, που αγωνίστηκε, 238 συνολικά πόντους με 80% στις ελεύθερες βολές, 41% στα δίποντα και 34% στα τρίποντα, αλλά και 51 ασίστ και 37 κλεψίματα.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια