Ετοιμάζεται η επιστροφή Μπουσνάκη στον Αρη

Συνεχίζει τις «βόμβες» στο γυναικείο μπάσκετ ο Αρης, καθώς οι ιθύνοντες του συλλόγου φαίνεται πως….πήραν φόρα.










Ετσι μετά τις ανανεώσεις των Μούλη και Χατζάκου, μάθαμε ότι βρίσκονται σε προχωρημένες επαφές με τη Μαρία Μπουσνάκη προκειμένου να επιστρέψει στους «κίτρινους».

Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
βομβες η ανανεωση περσινων παικτριων??????????????????δηλαδη αν παρουν και καμμια καινουργια ,τι θα ειναι????