Θέση στις τέσσερις καλύτερες μαθητικές ομάδες της χώρας
απέκτησε από σήμερα το Λύκειο της Ζωσιμαίας Σχολής ύστερα από επιβλητική νίκη
me 67-43 απέναντι στο 1ο ΓΕΛ Νεάπολης Θεσσαλονίκης.
Όπως διαβάζουμε στο http://agsibasket.blogspot.com «μετά από φανταστική
εμφάνιση οι παίκτες των Ιωαννίνων πήραν άνετη και καθαρή νίκη και ταυτόχρονα
και το εισιτήριο για το final-4 του Πανελλήνιου Σχολικού πρωταθλήματος
καλαθοσφαίρισης περιόδου 2011-12 που θα γίνει στην Αθήνα.
Οι παίκτες του Γιώργου Ανυφαντή παρουσιάστηκαν στο παρκέ
πανέτοιμοι , με ψυχολογία και πάθος στο κόκκινο αλλά και σωστά διαβασμένοι για
το παιχνίδι. Αποτέλεσμα; Στα πρώτα λεπτά
η Ζωσιμαία να παίζει μόνη της, οι αντίπαλοι να δείχνουν αμήχανοι και το σκορ στο
8-0. Το εσπευσμένο time-out των φιλοξενουμένων δεν τους βοήθησε και διαφορά συνέχισε να αυξάνει σταθερά με το
ημίχρονο να τελειώνει 39-15. Η ενέργεια
και το πάθος για νίκη συνεχίστηκε για τη Ζωσιμαία και στο δεύτερο μέρος με την
ψαλίδα να ανοίγει στους +30 , ενώ η προσπάθειες τουλάχιστον για άμυνα , από την
πλευρά του Λυκείου της Νεάπολης , έπεφταν στο κενό. Οι Αναγνωστάκης, Ζαραβέλας, Καρκαντέλος
Βασίλης, Παπατσίμπας και Γεωργίτσης έδειχναν ασταμάτητοι και μόνο στα τελευταία
λεπτά οι ρυθμοί έπεσαν , όταν η πρόκριση είχε κριθεί πανηγυρικά. Η ατμόσφαιρα στην κερκίδα του ΕΑΝΚΙ ήταν
επίσης καταπληκτική με μαθητές από
διάφορα λύκεια της πόλης να ενισχύουν την προσπάθεια των παιδιών της Ζωσιμαίας
.
Η Ζωσιμαία είναι το λύκειο της πόλης που για δεύτερη φορά
, ύστερα από μία εικοσαετία με προπονητή και πάλι το Γιώργο Ανυφαντή , κατορθώνει
να έχει συμμετοχή στην τελική φάση του πανελλήνιου μαθητικού πρωταθλήματος
μπάσκετ.
Ο κ. Ανυφαντής μετά τους πανηγυρισμούς δήλωσε :
«Συγχαρητήρια στα παιδιά για την άνετη νίκη και την μεγάλη πρόκριση που
πέτυχαν. Πρόκειται για μαθητές που
παίζουν με την ψυχή τους και με την αξιέπαινη προσπάθεια που κάνουν συμβάλλουν
στην προβολή του σχολείου μας και του αθλητικού προσώπου της πόλης. Νιώθω
περήφανος που έχω την ευκαιρία να είμαι προπονητής τους και ελπίζω και στην
Αθήνα να διακριθούμε γιατί η ομάδα αυτή το αξίζει».
Από τη Ζωσιμαία όλοι είχαν απίστευτη απόδοση με τον
Αναγνωστάκη να κάνει και πάλι μεγάλη ζημιά και να σταματά στους 34π (4 τριπ).
Από το λύκειο της Νεάπολης διακρίθηκε ο Τσιόγκας, ενώ προσπάθησαν οι
Μαυροκεφαλίδης και Ιωαννίδης.
Οκτάλεπτα : 23-7, 39-15, 56-26, 67-43
Διαιτητές: Αργυρού -Τσιούρη
ΓΕΛ ΖΩΣΙΜΑΙΑΣ (Ανυφαντής ): Καρκαντέλος Σ, Παππάς,
Ποσποτίκης, Δημητριάδης, Βαρδάκης, Γεωργίτσης 4, Παπατσίμπας, Φίτσας,
Καρκαντέλος Β. 12, Ζαραβέλας 17(1), Μπουρδούκης, Αναγνωστάκης 34(4).
1o ΓΕΛ ΝΕΑΠΟΛΗΣ (Κούτρας) : Μωραΐτης, Μπομπλιανιώτης 2,
Ιωαννίδης 5, Μανθούλης 2, Τσιόγκας 24(1), Κολοκυθάς, Ευφραιμίδης,
Μαυροκεφαλίδης 7, Λυχριδάς, Μαγγανάρης, Χατζής, Καντούρης 3 .
















2 Σχόλια