Επιτυχία στην πίτα των διαιτητών Θεσσαλονίκης-Ποιοι έδωσαν το παρών-Αποκλειστικό φωτορεπορτάζ

Παρουσία αρκετών επισήμων από τον χώρο, πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί στα γραφεία του Συνδέσμου η κοπή της βασιλόπιτας των Διαιτητών της Θεσσαλονίκης.


Στην εκδήλωση το παρόν έδωσαν ο πρώην περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Παναγιώτης Ψωμιάδης(ήταν ο μόνος πολιτικός που καλέστηκε), ο αντιδήμαρχος Νεάπολης-Συκεών και πρώην διαιτητής Αλέκος Σιμητόπουλος, ο εντεταλμένος σύμβουλος αθλητισμού του Δήμου Κορδελιού-Ευόσμου και εν ενεργεία διαιτητής Στέργιος Γκούμας, ο πρώην πρόεδρος της ΕΚΑΣΘ και του Αλεξανδρείου Αγις Κυνηγόπουλος, οι πρώην πρόεδροι του Συνδέσμου Τάκης Φουρουτζόπουλος, Παναγιώτης Τσολακίδης, Τάσος Μούστος, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Βετεράνων Θεσσαλονίκης Πάρις Πετράς με τους Λάμπρο Τάκη και Τάκη Καρατζολίδη, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Κριτών Θεσσαλονίκης Κώστας Γκιουζέλης με τους κ.κ. Παπαγεωργίου και Μελετιάδη, ο αντιπρόεδρος του ΣΕΠΚ Θόδωρος Ροδόπουλος, ο ταμίας της ΟΔΚΕ Δημήτρης Πόδας και το μέλος Νίκος Παραλυκίδης, ο γ.γ. του Συνδέσμου Διαιτητών Κατερίνης Κώστας Ταρενίδης με τον κ. Ευφραιμίδη, το μέλος του ΔΣ της ΕΚΑΣΘ Γιάννης Παπαγιαννάκης, σύσσωμη η ΚΕΔ/ΕΚΑΣΘ και ο πρόεδρος του Ποσειδώνα Καλαμαριάς Αλέκος Κατσιάνης. Στην εκδήλωση βραβεύτηκαν και οι διαιτητές Νίκος Ανδρόνικος και Ανδρέας Καμπάς που αποχώρησαν από την ενεργό δράση.

Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια

Ο χρήστης ΙΕΡΑ ΕΛΛΑΣ είπε…
μπραβο φωτογενεια ο γκριζομαλλης προεδρος...ολο χαμογελα... ο παναγιωταρος ο ψωμιαδης ο κ. κατσιανης-πλει μεηκερ ως παικτης- ο κ. κυνηγοπουλος ο γκουμας -απο δημοτικος υπαλληλος δημου μενεμενης στον δημο ευοσμου και παροτι διαιτητης α δεχεται και σφυριζει ερασιτεχνικα,η χαρα των ομαδων του ευοσμου-ο ιδεολογος του μπασκετ κ. ροδοπουλος, το -ταλεντο- καρατζουλιδης ο ΠΑΟΚ δαπανησε πολλα χρηματα αυτος εμφανιστηκε αδιαφορος ο κ. παραλικιδης σοβαροτατος και αξιοπρεπης αλλα οποτε τον πετυχαινες διαιτητη με ομαδα της περιφερειας θεσσαλονικης σινδο χαλαστρα κυμινα ΕΧΑΝΕΣ, ο κ. σιμητοπουλος σαν διαιτητης αξιοπρεπεστατος οποτε τον συναντουσα στα χρονια του παιδικου εφηβικου και στα πρωτα μου αντρικα χρονια μου ειχε κανει εντυπωση η ΕΥΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ, ο μητσιου εξαιρετικος εχει αποβαλλει την νοοτροπια του στρατονομου που κουβαλουν πολυ αλλοι, ΗΤΑΝ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ.. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΣΤΡΑΤΟΝΟΜΟΙ ΑΛΛΑ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ... ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΠΟΛΛΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΝΤΩΜΕΝΑ ΑΣ ΠΡΥΤΑΝΕΥΕΙ Η ΛΟΓΙΚΗ... ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΧΘΕΣΙΝΟ ΜΑΤΣ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ-ΠΑΝΙΩΝΙΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ...ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ ΗΛΕΚΤΡΟΦΟΡΑ ΚΑΛΩΔΙΑ...ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕΙΣ...ΤΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΣΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ...ΑΨΟΓΗ...ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΟΙΤΑΖΕΙΣ. ΟΥΤΕ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΝΙΚ ΕΙΧΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ... ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ...ΣΤΑ ΠΟΥΠΟΥΛΑ...ΕΙΧΕ Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΕΝΑ ΓΑΙΔΟΥΡΙ 5ΑΡΙ ΕΤΡΩΓΕ ΞΥΛΟ ΜΕ ΤΟ ΤΣΟΥΒΑΛΙ ΕΝΩ ΟΙ ΨΗΛΟΙ ΤΟΥ ΠΑΟ ΕΠΑΦΗ ΦΑΟΥΛ... ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΤΗΣΙΑ...ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ...ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΑΠΑΞΙΩΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...