Παρουσία αρκετών επισήμων από τον χώρο, πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί στα γραφεία του Συνδέσμου η κοπή της βασιλόπιτας των Διαιτητών της Θεσσαλονίκης.
Στην εκδήλωση το παρόν έδωσαν ο πρώην περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Παναγιώτης Ψωμιάδης(ήταν ο μόνος πολιτικός που καλέστηκε), ο αντιδήμαρχος Νεάπολης-Συκεών και πρώην διαιτητής Αλέκος Σιμητόπουλος, ο εντεταλμένος σύμβουλος αθλητισμού του Δήμου Κορδελιού-Ευόσμου και εν ενεργεία διαιτητής Στέργιος Γκούμας, ο πρώην πρόεδρος της ΕΚΑΣΘ και του Αλεξανδρείου Αγις Κυνηγόπουλος, οι πρώην πρόεδροι του Συνδέσμου Τάκης Φουρουτζόπουλος, Παναγιώτης Τσολακίδης, Τάσος Μούστος, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Βετεράνων Θεσσαλονίκης Πάρις Πετράς με τους Λάμπρο Τάκη και Τάκη Καρατζολίδη, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Κριτών Θεσσαλονίκης Κώστας Γκιουζέλης με τους κ.κ. Παπαγεωργίου και Μελετιάδη, ο αντιπρόεδρος του ΣΕΠΚ Θόδωρος Ροδόπουλος, ο ταμίας της ΟΔΚΕ Δημήτρης Πόδας και το μέλος Νίκος Παραλυκίδης, ο γ.γ. του Συνδέσμου Διαιτητών Κατερίνης Κώστας Ταρενίδης με τον κ. Ευφραιμίδη, το μέλος του ΔΣ της ΕΚΑΣΘ Γιάννης Παπαγιαννάκης, σύσσωμη η ΚΕΔ/ΕΚΑΣΘ και ο πρόεδρος του Ποσειδώνα Καλαμαριάς Αλέκος Κατσιάνης. Στην εκδήλωση βραβεύτηκαν και οι διαιτητές Νίκος Ανδρόνικος και Ανδρέας Καμπάς που αποχώρησαν από την ενεργό δράση.
Στην εκδήλωση το παρόν έδωσαν ο πρώην περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Παναγιώτης Ψωμιάδης(ήταν ο μόνος πολιτικός που καλέστηκε), ο αντιδήμαρχος Νεάπολης-Συκεών και πρώην διαιτητής Αλέκος Σιμητόπουλος, ο εντεταλμένος σύμβουλος αθλητισμού του Δήμου Κορδελιού-Ευόσμου και εν ενεργεία διαιτητής Στέργιος Γκούμας, ο πρώην πρόεδρος της ΕΚΑΣΘ και του Αλεξανδρείου Αγις Κυνηγόπουλος, οι πρώην πρόεδροι του Συνδέσμου Τάκης Φουρουτζόπουλος, Παναγιώτης Τσολακίδης, Τάσος Μούστος, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Βετεράνων Θεσσαλονίκης Πάρις Πετράς με τους Λάμπρο Τάκη και Τάκη Καρατζολίδη, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Κριτών Θεσσαλονίκης Κώστας Γκιουζέλης με τους κ.κ. Παπαγεωργίου και Μελετιάδη, ο αντιπρόεδρος του ΣΕΠΚ Θόδωρος Ροδόπουλος, ο ταμίας της ΟΔΚΕ Δημήτρης Πόδας και το μέλος Νίκος Παραλυκίδης, ο γ.γ. του Συνδέσμου Διαιτητών Κατερίνης Κώστας Ταρενίδης με τον κ. Ευφραιμίδη, το μέλος του ΔΣ της ΕΚΑΣΘ Γιάννης Παπαγιαννάκης, σύσσωμη η ΚΕΔ/ΕΚΑΣΘ και ο πρόεδρος του Ποσειδώνα Καλαμαριάς Αλέκος Κατσιάνης. Στην εκδήλωση βραβεύτηκαν και οι διαιτητές Νίκος Ανδρόνικος και Ανδρέας Καμπάς που αποχώρησαν από την ενεργό δράση.























1 Σχόλια