Μαρτζινεάν: «Θέλω να μείνω στον Παναθηναϊκό»

Η πρώτη σκόρερ του φετινού πρωταθλήματος της Α1 κατηγορίας, Γκαμπριέλα Μαρτζινεάν άνοιξε την καρδιά της στην εφημερίδα «Πράσινη» σε μια συνέντευξη όπου αποκάλυψε πως είναι ευτυχισμένη στον Παναθηναϊκό και θέλει να μείνει και τη νέα χρονιά. Αναλυτικά τα όσα είπε η Ρουμάνα φόργουορντ:





 
-Περίμενες ότι θα αναδειχθείς πρώτη σκόρερ του πρωταθλήματος στην πρώτη παρουσία στην Ελλάδα;
«Δεν είχα στο μυαλό μου όταν ήρθα στην Ελλάδα και τον Παναθηναϊκό να προσπαθήσω να βγω πρώτη σκόρερ. Είναι τιμή για εμένα, που ήρθε αυτή η διάκριση. Έκανα ευτυχισμένο τον προπονητή μου, τις συμπαίκτριές μου και τους φιλάθλους μας. Νομίζω ότι έπιασα πολύ καλή απόδοση σε πολλά παιχνίδια, αλλά η θέση της πρώτης σκόρερ δεν ήταν στα πλάνα μου».

-Γιατί επέλεξες να συνεχίσεις την καριέρα σου στον Παναθηναϊκό μετά το κολέγιο;
«Ήθελα να παίξω στην Ελλάδα γιατί είναι μια πολύ καλή χώρα για να ξεκινήσω την καριέρα μου στην Ευρώπη μετά το τέλος των υποχρεώσεών μου στο κολέγιο στην Αμερική. Είδα λοιπόν την Ελλάδα ως μια πολύ καλή ευκαιρία».

-Σκέφτεσαι να μείνεις στον Παναθηναϊκό;
«Θα ήθελα να μείνω στον Παναθηναϊκό, αλλά δεν μπορώ να πω με σιγουριά για το τι θα γίνει στο μέλλον. Έχω βρει αυτά που έψαχνα στο «τριφύλλι». Μου αρέσει πολύ η ομάδα, χαίρομαι για τις συμπαίκτριές μου και το προπονητικό τιμ, δεν υπάρχουν διχόνοιες και αυτά είναι στοιχεία που δεν βρίσκεις εύκολα. Ειλικρινά, δεν περίμενα ότι τα πράγματα θα ήταν τόσο καλά στον Παναθηναϊκό. Δεν γνωρίζω για προτάσεις από άλλες ομάδες. Αυτά τα θέματα τα χειρίζεται ο ατζέντης μου».

-Πώς είδες τη χρονιά στην Ελλάδα και τον Παναθηναϊκό;
«Το πρωτάθλημα είναι αρκετά δυνατό, ανταγωνιστικό. Σε ό,τι αφορά στον Παναθηναϊκό, έχουμε πολύ καλές σχέσεις με τις συμπαίκτριές μου και έρχονται έτσι και τα αποτελέσματα».

-Η ομάδα σου αντιμετωπίζει στα πλέι οφ τον Αθηναϊκό. Έχει ελπίδες να περάσει στους τελικούς;
«Ο Αθηναϊκός θέλει μία μόνο νίκη για να προκριθεί στην επόμενη φάση των πλέι οφ. Το μόνο σίγουρο είναι ότι εμείς θα δώσουμε ό,τι έχουμε για να φανούμε ανταγωνιστικές και να κοντράρουμε τον Αθηναϊκό. Θα ήταν εκπληκτικό να καταφέρουμε να τον αποκλείσουμε. Αυτό που ξέρω είναι ότι θα δώσουμε τα πάντα».



-Ο κόουτς Γιάννης Γερεουδάκης είπε πρόσφατα ότι εσύ μαζί με τις Ντερέβγιανικ και Μέρφι είστε καλύτερες ξένες παίκτριες που έχει κοουτσάρει στην καριέρα του. Πώς το σχολιάζεις;
«Τον ευχαριστώ πολύ και εκ μέρους των κοριτσιών για αυτά που είπε. Σίγουρα είναι κολακευτικό. Πάντα προσπαθούμε να δίνουμε τον καλύτερο εαυτό μας στα παιχνίδια και να βοηθούμε την ομάδα μας».

-Ποια η γνώμη σου για τους οπαδούς του Παναθηναϊκού;
«Οι οπαδοί μας χωρίς υπερβολή είναι τρελοί. Είναι πραγματικά τρομερό να παίζεις με αυτούς. Σου δίνουν ώθηση και είναι πολύ σημαντικό που έρχονται σε κάθε αγώνα και μας συμπαραστέκονται».

-Πώς αισθάνθηκες όταν έπαιξες μπροστά τους για πρώτη φορά;
«Μου είχαν πει για τους οπαδούς μας. Ότι θα δω δηλαδή κάτι διαφορετικό σε σχέση με αυτά που έχω συνηθίσει. Την πρώτη φορά η ατμόσφαιρα με παρέπεμπε σε ποδοσφαιρικό αγώνα λόγω των εκδηλώσεων. Έχοντας όμως όλο αυτό το διάστημα στην ομάδα μπορώ να πω με σιγουριά ότι οι φίλαθλοι του Παναθηναϊκού είναι οι καλύτεροι οπαδοί για τους οποίους έχω παίξει».

-Πριν πεις το «ναι» στην πρόταση που σου έγινε το περασμένο καλοκαίρι τι ήξερες γενικά για τον Παναθηναϊκό;
«Είχα ακούσει κάποια πράγματα για τις ομάδες μπάσκετ και ποδοσφαίρου όπου έχουν και πολύ καλό όνομα στην Ευρώπη. Είναι πολύ σημαντικό να είσαι σε ένα μεγάλο κλαμπ. Επίσης γνώριζα ότι την προηγούμενη χρονιά η ομάδα είχε τερματίσει στην τρίτη θέση και ότι έχει πολύ εκδηλωτικούς φιλάθλους».

-Είσαι ικανοποιημένη από τη μέχρι τώρα πορεία σου συνολικά στην καριέρα σου;
«Είμαι χαρούμενη για τα περισσότερα πράγματα που έχω κάνει. Πρέπει βέβαια να συνεχίσω την προσπάθεια και να δουλέψω πάνω σε διάφορους τομείς. Θέλω να βελτιωθώ στην άμυνα και στις πάσες. Πάντα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης και να γίνεται όσο μπορείς καλύτερος».

-Πώς βλέπεις το επίπεδο του ελληνικού μπάσκετ;
«Στηρίζεται πολύ στο ελεύθερο μπάσκετ και είναι διαφορετικό απ' ότι έπαιζα στο κολέγιο. Είναι πάντως σε καλό επίπεδο, ενώ υπάρχουν και αξιόλογες ομάδες και παίκτριες».

-Έχεις στόχο να αγωνιστείς στο WNBA;
«Δοκίμασα μόλις τελείωσα το κολέγιο στη Μινεσότα, όμως δεν τα κατάφερα. Δεν απογοητεύομαι και θα προσπαθήσω ξανά το προσεχές καλοκαίρι».

-Είσαι στην Ελλάδα αρκετό καιρό. Έχεις πάει να παρακολουθήσεις κάποια άλλα αθλήματα όπως για παράδειγμα ποδόσφαιρο ή μπάσκετ;
«Μου αρέσουν γενικά τα σπορ. Δεν μπορώ να πω ότι μου αρέσει το ποδόσφαιρο και γενικά δεν το παρακολουθώ. Μπάσκετ όποτε μου δίνεται η ευκαιρία πηγαίνω να δω. Ήμουν στα ματς με την Μπαρτσελόνα στο ΟΑΚΑ»

-Το αγαπημένο σου σπορ μετά το μπάσκετ ποιο είναι;
«Το τένις. Έπαιζα στο κολλέγιο και μου άρεσε. Από μικρή βέβαια είχα αρχίσει να ασχολούμαι με το συγκεκριμένο άθλημα, αλλά τελικά με κέρδισε το μπάσκετ, το οποίο ξεκίνησα σε ηλικία 13 ετών».

-Ποια πρότυπα είχες στο τένις;
«Τη Λίντσεϊ Ντάβενπορτ. Από άνδρες μου άρεσε ο Σάμπρας και τώρα θαυμάζω τον Ρότζερ Φέντερερ, ενώ θεωρώ πολύ καλό και το Μάρκο Παγδατή».

-Τέλος ποια είναι η γνώμη σου για την Αθήνα;
«Μου αρέσει πολύ σαν πόλη. Δεν βαριέσαι ποτέ, καθώς πάντα κάτι έχεις να κάνεις. Επίσης μου αρέσει πολύ ο καιρός της Αθήνας».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια